کد خبر 878487
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
روحانی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم طرح سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد.

به گزارش مشرق، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی از تقدیم طرح سؤال از رئیس‌جمهور به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: پس از جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته با حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سؤال  از رئیس‌جمهور، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای سئوال از رئیس‌جمهور به کجا رسید؟

وی با اشاره به ارزیابی‌های کمیسیون اقتصادی درباره سؤال از رئیس‌جمهور تصریح کرد: با توجه به جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته، مقرر شد در صورتی که تعداد امضاهای سؤال از رئیس‌جمهور از عدد 74 بیشتر بود، سؤال ظرف یک هفته در مجلس مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با وجود اینکه سؤال از رئیس‌ جمهور تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده، بنابراین هیئت‌رئیسه نیز در صورتی که تعداد امضاها از 74 امضا بیشتر باشد، سؤال را اعلام وصول می‌کند.

 وزرای اقتصاد، دادگستری، تعاون و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و سیف رئیس کل‌سابق بانک مرکزی در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته (دوم مرداد) حضور داشتند و به سؤالات نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور پاسخ دادند.

عدم ناتوانایی‌ دولت در کنترل قاچاق، علت استمرار تحریم‌های بانکی، علت کاهش مفرط بیکاری و رکود شدید اقتصادی در سال‌های اخیر، افزایش شتابان‌ ارز در کشور و نیزکاهش ارزش پولی کشور از محورهای سؤالات نمایندگان از رئیس‌جمهور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس