کد خبر 878325
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تساوی در هفته اول خوب بود، شک نکنید استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی درمورد تساوی بدون گل استقلال برابر پیکان در هفته اول اظهار داشت: فکر می‌کنم برای هفته اول خوب بود. شک نکنید که استقلال هفته به هفته بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد تا هواداران هم شاد شوند.

وی ادامه داد: هواداران باید تحمل و صبوری کنند. تیم‌هایی که بازیکنان بزرگی از دست ندادند و ستاره‌هایی را هم جذب کردند در هفته اول متوقف شدند. بدون شک ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: جدایی جباروف و تیام ربطی به باشگاه نداشت، چون ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. در روزهای آینده هم بازیکنان خوب داخلی و خارجی جذب می‌کنیم تا شرایط تیم بهتر شود. 

فتحی درخصوص شعار برخی از هواداران علیه وزارت ورزش و جوانان و اینکه به نظر می‌‌رسد برخی شعارها خط‌دهی شده بود، عنوان کرد: قطعاً دوستان ما در وزارت ورزش و باشگاه استقلال این موضوع را پیگیری خواهند کرد. از هواداران واقعی استقلال می‌خواهم که راه خود را از آن برخی‌ها جدا کنند. با این شرایط روند تیمی استقلال هم بهتر خواهد شد و هواداران هم از شرایط راضی می‌شوند. 

وی درمورد پرونده صیادمنش گفت: از نظر ما و سازمان لیگ کار این بازیکن تمام شده است و مشکلی وجود ندارد. اگر دوستان طرح شکایتی هم دارند باید منتظر نظر کمیته انضباطی باشند. 

فتحی درمورد قربانی و بویان و تبریزی اظهار داشت: پیگیر این بازیکنان هم هستیم و تا هفته آینده تکلیف تمام بازیکنان جدید هم مشخص خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    5 بازیکن اصلی پرسپولیس از این تیم جدا شدن محروم هم هست منظور شما کدوم تیمه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس