کد خبر 878062
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
پرچم نمایه عراق

وزارت خارجه عراق امروز پنجشنبه با محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در شهر السویداء در جنوب سوریه، بر حمایت بغداد از دمشق برای پاکسازی کامل سوریه از لوث تروریسم تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، احمد محجوب سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت: این وزارتخانه انفجار تروریستی در شهر السویداء سوریه را محکوم و به خانواده های شهدا تسلیت و برای زخمی ها شفای عاجل آرزو می کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش ائتلاف «صدر» به تشکیل دولت موقت

وی افزود: اقدامات گروه های تروریستی در این زمان تاکیدی بر ناامیدی تروریست ها بعد از شکست های پی در پی و بازگشت حاکمیت قانون و نظم و امنیت در خاک سوریه است.

این سخنگو گفت: وزارت خارجه عراق، تروریسم را با هر اسم و نوعی رد می کند و بار دیگر بر موضع ثابت خود در قبال مسئله فلسطین و کمک به وحدت سرزمینی سوریه و آزادسازی کامل خاک سوریه تاکید می کند.

شهر السویداء صبح روز چهارشنبه سوم مرداد شاهد سه انفجار تروریستی همزمان با حمله گروه تروریستی داعش به چند روستای ریف السویداء بود.

وزارت بهداشت السویداء از شهادت بیش از ۵۰ نفر و زخمی شدن ۷۸ نفر دیگر در حمله داعش به شهر السویداء و ریف آن خبر داده بود.

گسترش دامنه امنیت حومه درعا و قنیطره

ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه از گسترش کنترل روستای المزیرعه و دریاچه سد عدوان در شمال شهرک جلین در ریف شمال غربی درعا از سوی نیروهای ارتش و ورود این نیروها به روستای الحمیدیه در ریف القنیطره خبر داد.

خبرگزاری دولتی سوریه اعلام کرد: نیروهای راتش وارد روستای الحمیدیه بعد از پایان حضور تروریست ها در آن شدند.

جنایت ائتلاف آمریکایی در دیرالزور

واحد موسوم به هماهنگی گروههای تروریست در سوریه گفت که در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به شهرک السوسه در ریف شهر دیرالزور چهار غیرنظامی کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس