کد خبر 878035
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
فیلم/ پاسخ فتاح به کمپین"نه به کمیته امداد"

رئیس کمیته امداد از آمادگی این نهاد برای فراهم کردن زمینه ورود محصولات تولید شده مددجویان به بازارهای جهانی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مناطق محروم ماموریت اصلی این نهاد است گفت: خدمات کمیته امداد در این مناطق فقط شامل مددجویان نمی‌شود بلکه باید همه نیازمندان را در برگیرد.

وی بابیان اینکه توزیع پول میان فقرا راه درست مبارزه با فقر و محرومیت نیست افزود: بهترین شیوه برای حل مشکلات نیازمندان استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای فقرزدایی است. البته همکاری مشترک با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با هدف افزایش هم‌افزایی در این زمینه نیز موثر است.

فتاح با اشاره به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌های غیر حاکمیتی کمیته امداد گفت: برای اجرای این کار از ظرفیت مراکز نیکوکاری استفاده خواهد شد.

رئیس کمیته امداد با ‌بیان اینکه مراجعه حضوری مددجو به کمیته امداد دارای هزینه‌ مالی برای فرد و مغایر با حفظ عزت اوست اعلام کرد: برای کاهش هزینه‌ها شیوه‌های الکترونیکی جایگزین روش‌های سنتی می‌شوند تا ارتباط مستمر بین مددکار و مددجو ایجاد شود و مراجعه حضوری کاهش یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح تخلیه غیرحضوری صندوق‌های صدقه اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مردم از روش‌های نوین جمع‌آوری کمک‌ها استقبال خوبی کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد از آمادگی این نهاد برای فراهم کردن زمینه ورود محصولات تولید شده مددجویان به بازارهای جهانی خبر داد و گفت: کیفیت محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد برای عرضه در بازارهای جهانی قابل توجه است.

فتاح با اشاره به نبود ثبات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند با دادن خدمات متنوع از سطح فشارهای اقتصادی بر خانوارهای تحت حمایت بکاهد چراکه این افراد در نوسانات اقتصادی بیشترین آسیب را متحمل می‌شوند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه در وضعیت اقتصادی کنونی باید بیش از گذشته به امور نیازمندان توجه کرد افزود: اقشار نیازمند با اندک تغییر اقتصادی زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. براین اساس باید بین همه دستگاه‌ها برای حمایت از محرمان وحدت وجود داشته باشد.

وی از ورود مددجویان جدید به چرخه حمایتی این نهاد از ماه آینده خبر داد و گفت: سهمیه دفاتر استان این نهاد ابلاغ شده است تا صف پشت نوبتی برای ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد کاهش یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس