کد خبر 877236
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مقر فرماندهی امارات در ساحل غربی

یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله دیشب در واکنش به تشدید حملات ائتلاف سعودی علیه الحدیده، مقر فرماندهی نظامیان اماراتی در ساحل غربی را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله دیشب(یکشنبه شب) مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در منطقه «عنبره» واقع در ساحل غربی هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

هشدار ارتش یمن به شرکت‌های خارجی: دبی را ترک کنید

دهها کشته و زخمی در عملیات پهپادی انصارالله یمن

شبکه المسیره گزارش داد که یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله، دیشب مراکز فرماندهی نیروهای اماراتی را در ساحل غربی بمباران کردند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد که در این حمله پهپادی، اتاق‌های فرماندهی شبه نظامیان اماراتی‌ در اردوگاه عنبره واقع در شمال منطقه یختل در ساحل غربی هدف قرار گرفته است.

ائتلاف سعودی دیروز برای کمک تجهیزاتی و تسلیحاتی به شبه نظامیان وابسته به ائتلاف، عملیات هلی‌برن در ساحل غربی یمن انجام داده است.

جنگنده‌های ائتلاف، روز یکشنبه چهار بار به منطقه «العلوی» در شهرستان اللحیه در استان الحدیده حمله کردند و شهرستان «التحتیا» و حومه «زبید» را بمباران کردند.

سخنگوی ارتش یمن به امارات به عنوان عضو اصلی ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن هشدار داد که موشک‌ها و پهپادهای یمن قادرند به هر منطقه‌ای در عربستان و امارات برسند و آنها را هدفگیری کنند.

لقمان تهدیدات «متجاوزان» درباره حمله به صنعاء را «مضحک» خواند و اعلام کرد که ائتلاف سعودی-اماراتی پس از سه هفته از آغاز جنگ در «التحتیا» استان الحدیده، هنوز نتوانسته است به این منطقه نفوذ کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس