رمضانزاده

دشمنی‌های ترامپ و اعمال تحریم‌ها با همه دشواری‌هایی که در پی دارد، دست‌کم یک حسن بزرگ دارد و آن این که در تلاطمات ایجاد شده، «براندازان» داخلی که تاکنون ماسک «اصلاح‌طلبی» بر چهره داشتند، رخ می‌نمایند.

سرویس سیاست مشرق - در شرایط حساسی که تمام دشمنان مردم ایران در حال تمرکز نهایت زور و زر و تزویر خود هستند تا «ایران» به زعم آن‌ها «ایرانستان» شود، تا ایران تبدیل به مجموعه‌ای از دولت‌های ضعیف و کوچک و تو سری‌خور شود و «بالکانیزاسیون» غرب آسیا از قلب آن رقم بخورد، جمع همه جمع است؛ سلطنت‌طلبان، رسانه‌های بریتانیای استعمارگر، منافقین خلق و ایادی فرقه رجوی و مزدوران اجاره‌ای آن‌ها در کاخ سفید (پومپئو، بولتون، جولیانی، هیلی و...)

رودی جولیانی، وکیل و مشاور حقوقی ترامپ در کنار سرکرده منافقین
جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ در کنار سرکرده منافقین
نیوت گینگریچ، از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواه و از حامیان اصلی ترامپ

این جمع، فقط فعالان  سیاسی داخلی را کم داشت، که کم‌کم آن‌ها هم به تمامی رخ‌نمایی می کنند و به عیان و علن پرچم ترامپ را بالا می برند. البته این افراد سال‌هاست که بازیکن تعویضی تیم «براندازان» هستند و چهره‌هاشان بر همه شناخته شده است، همان‌ها که دو قوه از سه قوه این کشور را در اختیار داشتند، ولی در جلسات محفلی و حزب خود از «خروج از حاکمیت» دم می زدند و نظام و کشور را از بابت خروج خود به «فروپاشی» تهدید می کردند.

معرکه عجیبی است؛ انگار نه انگار که کمی بیش از یک سال پیش،  همین سرنگونی طلبان مخفی، با انواع شیوه‌ها و تاکتیک‌ها، طرفداران «خاکستری» خود را بسیج کردند تا به ابقای دولت مستقر رای بدهند و خود را «فدایی روحانی» خواندند. اما همین که پروژه‌هایشان به واسطه اقدامات یک گاوچران به نام ترامپ بهم خورده و برنامه «برجامیزاسیون» همه‌جانبه کشور به واسطه سر برآوردن التهابات اقتصادی و مطالبه‌گری‌های معیشتی مردم به هم ریخته و از سوی دیگر، رییس جمهور مورد حمایتشان دیگر هماهنگ حرکت نمی‌کند و نطق‌های انقلابی می‌کند و از لزوم «مقاومت» در برابر اردوگاه «براندازان» خارجی می‌گوید، یک به یک نقاب «مدنیت» و «اصلاح‌طلبی» و همه شعارهایی که در همه این سال‌ها به واسطه آن دستی در قدرت و پایی در اپوزیسیون داشتند، کنار می گذارند و طوطی‌وار سخنان دشمن‌ترینِ دشمنان این آب و خاک را تکرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

غیر از هرمز کدام «تنگه دیگر» را می‌توانیم، ببندیم؟!/ پیشنهاد جلایی‌پور برای حل مشکلات؛ سپاه و شورای نگهبان محاکمه شوند!

سناریو جریان اصلاحات برای مدیریت اعتراضات خیابانی و پادگانی‌ کردن کشور/ آیا اصلاحات به سرنوشت نهضت آزادی و جبهه ملی دچار می‌شود؟

آن یکی که زمانی در پرونده فروش اطلاعات حساس کشور به بیگانگان در پرونده موسوم به «نظرسنجی»، در کنار دوستان «مشارکتی» خود یک پای قضیه بود و قسر در رفت، اخیرا در سلسله روزنامه‌های جریان خاص مطلب می‌نویسد که «مشکلات» نظام «بحران» شده و دیگر اصلاحات جواب نمی دهد و از سوی دیگر، در هم‌اندیشی‌های محفلی از تبدیل خیابان به «پارلمان» می گوید تا «شورش خیابانی» علیه حکومت را تئوریزه کند:

"اعتراضات خیابانی فراگیر شده است. انتخاب با حاکمیت است. یا به تفسیر اصلاح‌طلبان از این اعتراضات تن دهد و گام خود را از اقتصاد فراتر نهد، اصلاحات بنیادین در ساختارها را آغاز کند و خود را برای امتیازها و تصمیمات جسورانه آماده کند که در آن صورت خیابان‌ها مبدل به پارلمان مردم شده می‌شود یا آنکه با امتداد سیاست‌های غلط قبلی و انزوای اصلاحات خود را برای فروپاشی، تحرکات خشن و مسلحانه یا به تعبیری پادگانی شدن خیابان‌ها آماده نماید."[۱]

آن دیگری که با مشارکت مظنون دیروز پرونده انفجار نخست وزیری و حقوق‌بگیر موسسه صهیونیستی «امریکن انترپرایز »، روزنامه «جامعه» را راه انداخته بود تا در کنار استحاله سیاسی که حزب متبوعش دنبال می کرد، استحاله فرهنگی جامعه را پیش ببرد، آن اندازه از بازداشت فرزند متهم خود عصبانی است که تعارفات را کنار گذاشته و چپ و راست با نشریات محفلی برای تسویه حساب با نظام مصاحبه می کند.

او اخیرا  به طور تلویحی خواستار آن شده که «سپاه» و «شورای نگهبان» به واسطه انجام وظایف ذاتی و قانونی خود که همانا تقویت توان دفاعی، مقابله با نفوذ و جاسوسی و جلوگیری از راه‌یافتن عناصر مساله‌دار و فتنه‌گر و برانداز به مناصب حکومتی است، «محاکمه» شوند![۲] اگر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا که حقوق‌بگیر مریم رجوی است، فرضا در ایران سخنگوی فارسی زبان داشت، مطالبه دیگری می‌توانست داشته باشد؟

اما شاهکار اخیر عناصر داخلی که علم اصلاح‌طلبی بر دوش می کشند، از زبان سخنگوی دولت اصلاحات رقم خورد. او که هنوز از بابت بر هم خوردن سناریوی آشوب و فتنه «مشارکت-مجاهدین» در سال ۸۸ توسط نیروهای انقلاب و دستگیری سرحلقه‌های اغتشاشات ۸۸ عصبانی است، اجازه نداد که کلام پمپئوی ضدایرانی و صهیونیست منعقد شود، تا کلام او را در اتهام زنی و لجن پراکنی تکرار کند.

ماجرا از این قرار است که مایک پمپئو، در ساعت ۶ بعداز ظهر ۳۱ تیرماه، در ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی در کتابخانه ریگان واقع در کالیفرنیا در جمع سلطنت‌طلبان و منافقین، به جای سخنرانی، مجموعه کیفرخواست مضحکی را که همه این سال‌ها در «سیمای آزادی!!» منافقین و شبکه‌های لس انجلسی تکرار شده است، ارایه داد. سخنرانی پمپئو در مجموع ضدایرانی‌ترین سخنرانی تاریخ آمریکا محسوب می شود که در آن به سبک فرقه رجوی و سلطنت‌خواهان، هر چه به ذهنش رسید، به عنوان اتهام علیه ایران ردیف کرد.

فاجعه‌بار آن‌جا بود که تنها چند ساعت بعد از صدور این کیفرخواست ضدایرانی، «سخنگوی دولت اصلاحات»، عین یکی از اتهامات او را به عنوان توئیت منتشر کرد.

مایک پمپئو، در ادعایی که مانند کل خطابه اش دروغ و لجن پراکنی بود، با اشاره به گزارشی جعلی از خبرگزاری «رویترز» (که اخیرا از لحاظ سطح ضدیت با ایران و انتشار گزارش‌های زرد و مبتذل همتراز کانال «آمدنیوز» شده است)،  مدعی شد که «ستاد اجرایی فرمان امام» که زیر نظر ولی فقیه است، «۹۵ میلیارد» دلار ثروت دارد؟![۳]

البته همه سیاستمداران تبه‌کار، تروریست و شیاد دنیا، همچنان به آن قانون طلایی دکتر جوزف گوبلز، وزیر تبلیغات رژیم نازی، مومن و معتقد هستند که "دروغ هر چه بزرگ‌تر باشد، باورپذیرتر است." و این اصل طلایی است که رسانه‌های فارسی زبان تحت حمایت سیا، MI۶، پنتاگون و موساد از قبیل بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا، من و تو، آمدنیوز و....... و اذناب و دنباله‌روان داخلی آن‌ها، پیرو دستورالعمل‌های اطلاعاتی عملیات روانی سال‌هاست که از آن استفاده می کنند.

اما تنها به فاصله چند ساعت، عبدالله رمضان‌زاده، از گردانندگان حزب منحلّه مشارکت، از سران آشوب‌های ۸۸ و از رادیکال‌ترین عناصر جریان خاص، عین همین اتهامات را توئیت کرد. او نوشت:

" ستاد اجرایی فرمان امام صدها میلیارد دلار ثروت دارد..حقوق های نجومی پرداخت می کند و به هیچکس پاسخگو نیست...."

توییت رمضان زاده با استقبال و بازنشر از سوی دیگر اصلاح طلبان از جمله این عضو حزب اتحاد ملت همراه شده است

یعنی او نه تنها به اتهام پمپئو استناد کرده، که آن را ارتقاء هم می دهد و از «صدها» میلیارد دلار بودجه ستاد اجرایی فرمان امام می گوید، یعنی پولی معادل کل فروش نفت کشور در عرض چند سال؟!

قطعا بعید است که «استاد» دانشگاه و دولتمرد سابق آن اندازه نداند که این حجم از نقدینگی دلاری، چه رقم هجو و دور از عقل و منطقی است و با هیچ حساب و کتابی جور درنمی آید، اما «اصل طلایی» دکتر گوبلز را که از اتاق فرمان‌های پنتاگون و سیا و موساد برای «سرنگونی طلبان» داخلی تدوین می شود، فراموش نکنید: "دروغ هر چه بزرگ‌تر، باورپذیرتر."

جوزف گوبلز، وزیر تبلیغات آلمان نازی و صاحب تئوری «دروغ هر چه بزرگ‌تر باشد، باورپذیرتر می شود»

دشمنی‌های ترامپ و بازگرداندن تحریم‌ها، هر اندازه سختی و دشواری که برای مملکت رقم بزند، دست‌کم یک حسن بزرگ دارد و آن این که در ولوله درافتاده در اردوگاه «تسلیم طلبان»، «سرنگونی طلبان زیر ماسک اصلاح طلبی»، «خائنان اقتصادی»، «مافیای ضدایرانی لانه کرده در برخی دستگاه‌های حاکمیتی» با این تلاطمات بیشتر روی آب می آیند و چهره‌هایشان عیان‌تر می شود.

همصدا شدن با دشمن‌ترین دشمنان ایران، کسانی که سال‌هاست از سازمان تروریستی منافقین (با رکورد قربانی کردن ۱۷۰۰۰ هموطن) جیره و مواجب می گیرند و به قول وزیر خارجه، دکتر ظریف، کارشان از این جناح و آن جناح گذشته و اصل ایران را هدف گرفته‌اند، با هیچ منطق و استدلالی جز «خیانت» جور درنمی آید. ما در جبهه جنگ به سر می بریم و در این جبهه، همه آن‌ها که به ستون پنجم دشمنان تبدیل شده‌اند و حرف آن‌ها را می زنند، تاکتیک‌های آن‌ها را به کار می گیرند و لحظه‌ای در ایجاد آشوب در جبهه خودی توقف ندارند، در هر جای این کره خاکی و با هر معیاری، «خائن» محسوب می‌شوند.


[۱] https://www.mashreghnews.ir/news/۸۷۵۲۵۹

[۲] https://www.mashreghnews.ir/news/۸۷۶۸۸۴/

[۳] https://edition.cnn.com/۲۰۱۸/۰۷/۲۲/politics/pompeo-iran-speech-intl/index.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 22
  • NUCLEAR BOMB US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    قاره پیما ها بیدار میشوند .
    • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      97 12
      F35 فعلا واق واق کن اربابت سهمت رو از کودا کنار گذاشته نوش جونت خخخخخخ
    • منافق کش IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      97 10
      ببند گاله تو منافق....راستی تیرانا خوش می گذره؟ خوشم میاد حتی پمپئو هم سران شما رو برای شوی خودش دعوت نکرد. صرفا در حد تاپاله روتون حساب میشه
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      88 13
      خفه شو منافق وطن فروش اشغال
    • F35 GB ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      جنوب ایران را تقدیم میکنیم به بن سلمان ، شمال ایران به پوتین تقدیم خواهد شد و غرب و شرق ایران نیز تحت فرمان نتانیاهو در خواهد آمد . مرکز ایران شامل دشت کویر و دشت لوت را هم به ایرانیان واگذار میکنیم و اجازه میدهیم که زندگی کنند .
    • DE ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      78 1
      خاک تو سر هر چی بی شخصیت وطنفروشه . خیلی از شماها رو تو خارج دیدم که تا پاتون رو میزارید تو خارج گوشواره میندازین گوشتون و زیر ابرو ور میدارین و سگ میخرید و از غربی ها هم غربی تر میشید و از پاپ هم کاتولیک تر و حالاهم دارید بر علیه ایران کامنت مینویسید . کاش شما ها به پست من بخورید که خیلی بهتون علاقه دارم .
    • GB ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      7 82
      15:23 جنست درجه یکه یه هفتست که داری با جنگنده نیرو هوایی امریکا صحبت میکنی خخخ ، F35 سلام ! F35 چطوری ؟ خخخ چکارت کرده F35 که انقدر وازلین لازم شدی ؟
    • ابوبکر البغدادی US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      3 44
      ساعت نشر 15:31 غلط کرده اید ای کفار نجس پدرساخته ایران را ما با برادران القاعده و طالبان تقسیم کرده کنیم و با هم کنار میعاییم ما در راه میباشیم و به زودی از مسیر رسیده میکنیم
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      39 0
      اون صدای سیفون است که برای امثال تو کشیده شده زیاد زدی توهم قاره پیما پیدا کردی
    • محمد US ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      23 0
      ۱۶:۰۶ اینقدر برا رفیق سگت واق واق نکن تو هم خوب میشی دردش کم میشه چندتا منفی میخوای حرومی خخخخخخ
    • نوید IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      18 0
      تو اسم خودت رو میذاشتی ابوبکر افغانی. مرتیکه خاک بر سر، تو حتی به کشور خودت افغانستان هم خیانت کردی و با داعش بیعت کردی. چی واق واق میکنی. سگی که واق واق کنه گاز نمیگیره. تو و امثال تو آبروی افغانیهای شریف رو هم بردید.
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      18 3
      ننت رو به عزات میشونیم یانکی لیس
    • حسین IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      2 0
      خوب میشی ان شاء الله خل تر ها از تو هم امیدی بهشون هست ناامید نباش
    • سجیل ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      7 0
      ناشناس16:30 وابوبکر البغدادی ودوستانشان بدانید ماهستیم در ایران وخواهیم ماند ما در وسط خیابان های تهران فلسطین اشغالی نیویورک وهر کجا که اراده کنیم منتظرتانیم بس است حرف زدن امتحان کنید حرامی ها بیاید بیرون تا بفهمید قدرت حزب الله را
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    66 13
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن
    • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      22 79
      فعلا که نصف ملت بزرگ ایران را از گرسنگی کشته اند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    61 11
    من موندم این کفتار پیر رجوی چی میگه!!!!!!!!؟؟ ، هر وقت که هوس پول می کنه میره با یه پولدار مثل تورکی فیصل ازدواج میکنه خخخخخخخخ ، یا خدا ببین هوادارای اون کثافت دیگه چه بوقایی هستن.
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      11 5
      سگ طرفدار اونه آخه؟؟؟؟ چهارتا همپالکی خودش برای یه نهار و شام دورش جمع میشند
  • محمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    39 8
    اینا .... وفادار امریکا و اسراییل هستن و به نگهبانی دادن و دم تکون دادن و پاچه گرفتن برای اربابهای غربیشون افتخار میکنن
  • GB ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    41 14
    همین گونه است..موج اول براندازان داخلی که ماسک اصلاحات داشتند در فتنه 88 رونمایی شد که تعدادی فرار کردند و تعدادی دادگاهی شدند..موج دوم براندازان داخلی به تدریج نقاب از چهره بر میدارند و روی دیگر خود را نشان می دهند..و این از خدمات ترامپ است
  • مهماندار هواپیما IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    37 8
    ایران احتیاج به حجامت داره انهم نفوذی های که 40 سال خون مردم را مکیدن و حالا وطن پرست شده اند
  • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    24 35
    مشرق نیوز تو خودت هم به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستی منتها با اشاعه جهل
    • AE ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      2 8
      خخخخخخخخخخخخخ دمت گرم خدایی یکی از حکیمانه ترین کامنت هایی بود که تو مشرق دیدم
  • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    24 11
    امثال این رمضان زاده ها .. هستن
    • سید IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      21 28
      تهوع آورتر از اصلاح طلبان، سرانشان!
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    23 4
    F35 هر چی بیشتر واق واق کنی کتکت هم بیشتر روزگارت سیاه میکنم خخخخخ
  • FR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    34 2
    بازجوها و شکنجه گر های خودسر اول انقلاب ، حالا شده اند اصلاح طلب ...
  • همسایه نزدیک IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    19 4
    این مریم رجوی سلیطه چه پشتکاری داره!!!!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    7 14
    جوزف گوبلز مرد بزرگی بود خدا رحمتش کنه
    • Mohammad Reza US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      9 1
      من هم اگر جای تو بودم از بابام تحریف میکردم
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    10 30
    غربی ها و به خصوص امریکایی ها در تخیلات سیر نمی کنند و واقعیات را می گویند
    • M.sh IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      16 0
      ۴۰ ساله همین اراویج رو به هم می بافند ولی هیچ غلطی نتونستن انجام بدن به توفیق الهی. باز امثال تو چه بوق هایی هستین که دل بستین به سخنان این شیاطین!
    • US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      13 0
      به خاطر همین واقعیته که جرات نمی کنند به ایران حمله کنند. چون از قدرت ما خبر دارند.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    19 8
    اصلاحات از نظر من یعنی ریشه اصلاحات خشکانده بشه چون بیشتر از هر گروهی کشور دست اینها بوده و هیچ ... نخوردن .
  • محسن IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    22 7
    سلام.حتما درتخیلات سیر می‌کنند اینهادر سوریه،عراق،لبنان و در جاهای دیگر خیلی خیال پردازی کردند اما امروز دستشان جای بندنیست وبه منافقین منفور ملت ایران پناه بردند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    27 3
    درجنگ کسی به خائنین رحم نمی کند در حالت گل بلبلی هرچه می خواهند بگویند وبکنند
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    11 2
    نجومی بگیران حتی در ستا د اجرایی نیز اصلاح طلبند..
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    10 40
    حرومزاده ها چون وطن ندارند مسابقه خود فروشی گذاشتن .
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    1 3
    بالاخره وقتی شیمون پرز گفت با احمدی نژاد بودن باید تبدیل به ننگ‌ بشه اصولگراها شدن سرباز الان هم اصلاح طلب ها سرباز ترامپ ، این به اون در.
  • علی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    1 1
    یه مشت ابلح و مونگول که متوهم هستن! چه شود....!
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    1 0
    لجنهای ته فاضلاب وطن فروش
  • NL ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    3 0
    ما از جنگ هراسی نداریم امریکا در این جنگ ورشکست خواهد شد و نیروی انسانی زیادی از دست خواهد داد
  • CA ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    5 0
    این اشغالی که پرچم انگلیس زده و میگه ما جنوب وشمال وشرق و غرب ایران را دست یکی میدیم از اون عقب افتاده های اپوزیسیون سلطنت طلب رضا ربع پهلوی است شرم کن هرچند ممکنه ربات باشه این انگلیسی لجن
  • فدایییان رهبر IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    6 0
    راستی از مسعود رجوی چه خبر همونی که مثل سگ کشته شد البته بلانسبت سگ الان شما منافقا کجا زندگی میکنید خخخخ سخته همه دنیا شما رو بی بته میدونن نه خخخ
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    4 0
    اگه همراهی وطنفروشان تسلیم طلب با آمریکا نبود باید تعجب می کردیم. سازمان سیا چقدر سرمایه دارد که به غیر از داخل کشور خودش ، شما اصلاح طلبها رو هم حقوق می ده. حقوقهای کهکشانی. این حرفهای پمپ آب (پمپئو) دیگه نخ نما شده. باختید ای تسلیم طلبان.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    5 0
    مطالب خوبي بود متشكرم.
  • سیاست زده IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    از دعواهای حیدری و نعمتی برسر کسب قدرت و تخریب رقیب خیلی سر در نمیارم جز مشاهدات و تجربیات این چهل سال اما اینکه ماشین منو از پشت در خونه وشبونه بسرقت بردن و در انتها سر از ستاد فرمان اجرایی امام در آورد و هنوز بعد از هشت سال دوندگی دستم به هیچی بند نیست رو نمیدونم کجای دلم بذارم
  • خخخخخ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ماشین واقعی یا اسباب بازی حالا چرا سرازونجا یه چیزی بگو باور پذیر باشه جوانمرد نیسیم حداقل آزادمرد باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس