کد خبر 876190
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
فیلم/ وعده آذری جهرمی برای تثبیت بازار تلفن همراه

آذری‌جهرمی در اینستاگرام خود از مقاومت‌ها در برابر استفاده بیشتر از جوانان در دستگاههای اداری کشور انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی  وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاهها استقبال کرد و از مقاومت برخی از تصویب این طرح انتقاد کرد.

همچنین وزیر ارتباطات بر ضرورت استفاده بیشتر از جوانان در دستگاههای اداری کشور تاکید کرد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

"آنگونه که در خبرها آمده این هفته در مجلس شورای اسلامی، طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مطرح خواهد شد. جدای از حواشی مختلفی که درباره استثناهای قابل تأمل برای عده‌ای در این طرح وجود دارد، از منظر دیگر، حاشیه بزرگتری نیز در بطن این موضوع به چشم می‌خورد.

امروز و در شرایط فعلی که باید تلاشهای بیشتری برای اداره کشور به عمل آورد و نیاز به نیروی جوانی بیشتر احساس می‌شود، تصویب قانون و اجبار دستگاهها و نهادهای کشور در استفاده از جوان‌ترها، آن هم با زور بازنشسته کردن عده‌ای دیگر، قطعا حاوی پیام مقاومت در برابر جوانگرایی و تاسف آور است. استفاده بیشتر از جوانان در دستگاههای اداری کشور یک ضرورت است که اعتقاد قلبی و عمل می‌طلبد نه صرفا یک الزام قانونی."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    10 1
    معمولا جوانگرایی انتصاب وابستگان و فرزندان مسئولین است و با بهانه تزریق نیروی جوان به بدنه سیستم انجام می شود. اما اگر وجدانا و انصافا نیروهای باهوش و توانمند جوان با فرصت برابر و بدون دخالت پارتی و آقازادگی به صحنه مدیریتی وارد شوند قطعا سودمند است.
  • حرفتی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    7 2
    سلا م آقای جهرمی اول از وزارت خانه خود شروع کنند نه هزار نفر بالای سی سال و چند صد نفرمجدد به کار برگشته در وزارت و مخابرات مویئد این مسئله است شعار بر عمل می چربد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس