محمدرضا عارف نمایه

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی ادعاها که حکایت از اجرا شدن سند 2030 در مدارس کشور دارد، گفت: بارها توسط مقامات مختلف گفته شده که پرونده سند 2030 در کشور بسته شده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف در خصوص برخی ادعاها که حکایت از اجرا شدن سند 2030 در مدارس کشور دارد، گفت: بارها توسط مقامات مختلف گفته شده که پرونده سند 2030 در کشور بسته شده است.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت نقد سند ۲۰۳۰ توسط دولت!

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص این سند کار آن در ایران تمام شد.

وی با بیان اینکه سند 2030 را یونسکو مطرح کرد و همزمان بنده هم موضع‌گیری کرده و سند تحول خودمان را بسیار مترقی‌تر عنوان کردم، افزود: آنچه برای همه ما الزامی است اجرایی کردن سند تحول است و 2030 به هیچ‌وجه در دستورکار دولت، مجلس و آموزش کشور نیست.

این درحالی است که برخی از بزرگان و دلسوزان کشور مدعی هستند سند 2030 در آموزش و پرورش همچنان درحال پیگیری است؛ امام جمعه مشهد در این خصوص گفت: دشمن کاملا به‌این موضوع توجه دارد که اگر دستگاه‌های آموزشی را تصرف کند می‌تواند بر اسلام و انقلاب مسلط شود، در مسئله 2030 که توسط افراد نا‌آگاه در آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، با هدف تصرف نسل جامعه ما بوده که در این صورت برهمه چیز مسلط می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس