بنیاد شهید و امور ایثارگران

روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندارتهران را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندار تهران را تکذیب کرد.

در توضیحات روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است:

پیرو درج خبری مبنی بر «ارسال پیامک از شماره‌های رسمی به خانواده‌های ثبت شده در بنیاد شهید برای دعوت به شکایت از استاندار تهران» در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند ارسال هرگونه پیامک از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مضمون ذکر شده یا اجازه دسترسی به شماره تلفن‌های جامعه معزز ایثارگری به افراد یا گروه‌های خارج از بنیاد صحت نداشته و تکذیب می‌شود ضمن اینکه تصویر سرشماره منتشر شده در خبر نیز ارتباطی با بنیاد نداشته و از سوی مراجع مسئول قابل پیگیری است.

بدیهی است، اطلاع رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از طریق سامانه و شماره‌های رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت پیامکی و همچنین درج در پایگاه اطلاع رسانی ایثار صورت می‌گیرد.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصرانه از رسانه‌های محترم تقاضا می‌کند ضمن دقت در انتشار اخبار مربوط به خانواده بزرگ ایثارگران که بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از عزیزترین فرزندان ملت ایران را در خود جای داده است با رعایت همه جوانب و اطمینان در صحت مطالب اقدام به انتشار اینگونه اخبار نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس