کد خبر 875630
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
امیرحسین فتحی

گفته می شود عضو تازه وارد هیات مدیره آبی ها شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سیدرضا افتخاری استعفای خود را از مدیریت باشگاه استقلال برای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد. مدیرعامل استقلال در متن استعفانامه خود اعلام کرده با اشاره به مشکلات شخصی و بیماری نیاز به ادامه درمان دارد و از همین رو نمی تواند به حضور در باشگاه استقلال ادامه دهد و از سمت مدیریت باشگاه استقلال در  استعفا می دهد.

با توجه به مشکلات موجود وزیر ورزش و جوانان با  استعفای افتخاری موافقت کرده و گفته می شود قرار است تا روز شنبه سرپرست مدیرعاملی و رییس هیات مدیره جدید آبی ها توسط مجمع و هیات رییسه استقلال معرفی شوند.

گفته می شود امیرحسین فتحی عضو تازه وارد هیات مدیره استقلال شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد. فتحی از مدیران بازنشسته شهرداری بوده و رابطه نزدیکی با افتخاری مدیرعامل مستعفی استقلال و سلطانی فر وزیر ورزش دارد و از همین رو با پیشنهاد افتخاری و موافقت وزیر به هیات مدیره آبی ها راه یافت.

نکته جالب اینکه فتحی اخیرا با حکم حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعنوان معاون این شرکت انتخاب شد و بعد از آن به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد. وی در اولین اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هیات مدیره علت اصلی انتخابش را حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه دانست.

فتحی چندی پیش جایگزین دکتر قریب در هیات مدیره باشگاه استقلال شد. در سابقه مدیریتی آقای فتحی، ۵۴ ساله، معاونت حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال، ریاست کمیته انضباطی، کمیته حل اختلاف و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی باشگاههای فرهنگی - ورزشی بهمن و عقاب و ریاست هیات مدیره باشگاه برق تهران، عضو هیات مدیره، قائم مقام و معاونت اداری و مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال و معاونت حقوقی و بین الملل اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران دیده می شود.

امیرحسین فتحی فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهران است و با تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال جایگزین دکتر قریب عضو مستعفی هیات مدیره این باشگاه گردید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • موسی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    30 6
    آقای به اصطلاح وزیر فکر کردی تو این دوره چندساله ریاست میتونی تاج رو زمین بزنی و اونو یه تیم معمولی جلوه بدی؟؟؟ کور خوندی ما شرایط ناجوانمردانه تر از این رو هم تجربه کردیم و تا هوادارنمون زنده اند این تیم زنده است و هرگز کوتاهی های عمدی شما رو فراموش نمیکنیم. خدا اون بالاست...
    • US ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      11 2
      خونه به خونه جلوی استقلال صد بار گفت بازی نمیکنم جلوی استقلال . نامه زد .. ولی بازی کنسل نشد .. سه بر صفر نشد . چقدر تفاوت اخه
  • محمد FR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    17 6
    وطبق نظر حنيف عمران زاده تير اخر اقاي وزير برسبوليسي با ابقاء نماينده برسبوليسي به قلب استقلال ومرك ان تا سال ١٤٠٠ وهيهات نه ما بااين فرهنك واخلاق واين ادمها هركز درست نميشيم وتوصيه به اقاي وزير .. لطفا شما خودتان اكر صداقت داريد كنار برويد بيشتر به صلاح مملكت است ويك توصيه به ساير اعضاء هيئت مديره مخصوصا استقلاليهاش استعفا لازم وواجب وصواب
  • نادر FR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    17 5
    مامور مستقيم وزير برسبوليسي براي نابودي كامل استقلال تا سال ١٤٠٠
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    8 2
    فقط میتونم بگم: خاک بر سر مسئولین بی لیاقت!، که در این شرایط حساس، نگرانیِ چند میلیون هوادار استقلال‌رو مضاعف کردن! خااااااااااک
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    8 3
    اونوقتی که آقای طارمی یک فصل تمام با جعل سند و با همدستی طاهری مدیرعامل باشگاه، بازی کرد و به استناد اساسنامه فوتبال باید همه نتایج بازیها با حضور ایشون سه بر صفر بنفع رقبا میشد این آقای فتاحی کدوم گوری بودند؟؟ هون روز فاتحه این فوتبال رو خوندیم و پیش بینی این روزهای استقلال رو میکردیم.
  • AE ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 3
    آخ جووووووون.........حاشیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس