نامجو‌مطلق

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که تصمیم فدراسیون برای اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام یک تصمیم سیاسی بوده است.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره اعلام سازمان لیگ مبنی بر انصراف استقلال از شرکت در بازی سوپرجام و قهرمانی پرسپولیس, گفت: پرسپولیس برای این بازی شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت, چراکه ثبات مدیریتی و فنی  این تیم حفظ شده بود و بازیکنان زیادی از آنها جدا نشده بودند، اما استقلال در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. اول اینکه آنها تمرینات‌شان را دیر شروع کردند, دوم, ستاره‌های‌شان را از دست داده‌اند و هنوز تکلیف‌ برخی از بازیکنان کاملاً مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

توفیقی: وزیر ورزش با درخواست استقلال برای تغییر زمان سوپرجام موافقت کرد

وی با اشاره به عدم وجود ثبات فنی و مدیریتی در باشگاه استقلال, ادامه داد: دربی در هر حالتی یک بازی حیثیتی است، برنده و بازنده‌اش به نفع و ضرر زیادی می‌رسند و عواقب نتیجه این بازی تا هفته‌ها باقی خواهد ماند. برای همین استقلال به دلیل اینکه شرایط خوبی نداشت, می‌خواست که این بازی دیرتر برگزار شود، اما این کار را برای فدراسیون سخت می‌کرد، چون در ادامه بازی‌های لیگ آغاز می‌شد و در نیم‌فصل هم که با اردوی تیم ملی تداخل صورت گرفت و مشکلاتی گریبان‌گیر فوتبال ملی ما می‌شد. برای همین فدراسیون آسان‌ترین کار ممکن را انجام داد و خیلی راحت بازی را ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام کرد و این اصلاً اتفاق خوبی نیست.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: فوتبال ما این‌قدر باید حرفه‌ای و منظم باشد که این مشکلات پیش نیاید. شاید اگر در سوپرجام تیم‌های دیگری به غیر از استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند, این مشکلات و حساسیت‌ها به وجود نمی‌آمد, اما این بازی تبعات زیادی دارد و تیم‌ها اگر آمادگی کامل نداشته باشند در آن شرکت نمی‌کنند. فوتبال ما دچار بی‌نظمی شده و آن‌وقت می‌گویند فوتبال پنج ستاره است. من فکر می‌کنم اگر ستاره‌های فوتبال ایران سه برابر هم شوند باز هم نقص در برنامه‌ریزی و عدم قاطعیت در این فوتبال وجود خواهد داشت.

نامجومطلق درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند که نامه‌ای برای انصراف از این دیدار به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند, گفت: فدراسیون اعلام کرده بود که اگر تیمی از بازی سوپرجام انصراف دهد با جریمه میلیاردی روبه‌رو خواهد شد. حالا می‌خواهند این مشکل را چگونه حل کنند؟ البته ممکن است مدیران استقلال برای دل‌خوشی هواداران‌شان گفته باشند که ما از رویارویی با پرسپولیس انصراف نداده‌ایم. فدراسیون باید در این شرایط اراده خوبی داشته باشد و تصمیمات سیاسی نگیرد.

وی افزود: فدراسیون با اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس, یک تصمیم سیاسی گرفته است تا «سر و ته» قضیه را جمع کند آن هم در حالی که اگر قانونمند و حرفه‌ای بودیم باید این بازی برگزار می‌شد. استقلال هم وظیفه داشت که زودتر این مسائل را پیش‌بینی و تیمش را آماده بازی کند، اما مشکلاتی در این مدت پیش آمده که باعث نارضایتی هواداران شده است. فکر می‌کنم عدم مدیریت صحیح در استقلال باعث ایجاد این مشکلات شده است، چون به محض اینکه بازی‌های فصل پیش تمام شد, مدیران استقلال باید تکلیف بازیکنان را روشن می‌کردند، اما هنوز در فاصله کمی تا آغاز لیگ برتر وضعیت‌شان مشخص نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 0
    تاریخ سوپر جام از یک سال پیش مشخص بود چرا این قدر راحت دروغ میگید اونی که سیاسی بود موافقت با لغو بازی استقلال در جام حذفی و مخالفت با لغو بازی پرسپولیس در روزی بود که به مراتب هوا آلوده تر بود..این بازی اصلا لغو نشده بلکه استقلال نمی خواست شرکت کنه
  • AE ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 0
    از قول تیم خودت حرف بزن خواهشا. تیم خودت آمادگی نداشت به ما چه؟؟؟
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 0
    از ترس بازي نميكنيد چكار كنن ؟ برنده اعلامتون كنن ! برو آقا برو خودتو رنگ كن
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 0
    سیاسی چیه؟ مقصر استقلاله دیگه.باید برنامه ریزی میکرد. بنظرم نباید اصلا تغییرش بدن‌. اگه اومدن برای مسابقه که هیچ اگه نیومدن یه جریمه سنگین و سه صفر کنن. ابغیر از این سنگ روی سنگ بند نمیشه.
  • ایمان IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    8 0
    جناب نامجومطلق دربی 73 یا 72 یادتونه پرسپولیس 7بازیکن اصلیش رو نداشت و طی نامه ای خواستار تعویق چند روزه بازی شد اما درخواست آنها توسط فدراسیون رد و مجبور به حضور شد که اون مسابقه رو استقلال برد. حالا هم پرسپولیس از جذب بازیکن محرومه و 3 بازیکن ترکیب اصلیشم از تیم جدا شدن، همچنین مثل استقلال 2 بازیکن در تیم ملی داشتند که تا الان حتی یک روزم تمرین نکردن اما با این وجود با انجام بازی سوپرجام مخالفت نکرد استقلال مربیشون رفت مرخصی و از همون اول بهونه آورد که این بازی باید به تعویق بیفته درصورتی که زمان بازی از 3 ماه قبل مشخص بود چرا مربی استقلال مثل برانکو برنامه ریزی می کرد و تیمشو آماده می کرد چرا همه چیز رو به سیاست ربط می دین اتفاقاً اولین باری است که سازمان لیگ تصمیم درست رو گرفت حالا که به نفع استقلال نبوده سیاسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس