کد خبر 875307
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
شهید مسعود آخوندی - کراپ‌شده

از لشگر 14 امام حسین(ع) فشار می‌آمد حق ندارید کار کنید، چرایش را که جویا شدیم فهمیدیم فلانی با این شهید مشکل شخصی دارد!

گروه جهاد و مقاومت مشرق - مجتبی مجلسی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در مطلبی به مناسبت درگذشت مادر شهید مسعود آخوندی که ارتباطی فوق‌العاده احساسی و خاص با تک پسرش داشت، با انتشار عکسی نوشت:

وقتی فهمید کوتاهی مو قانون است توی مدرسه، رفت پیش یکی از دکترهای فامیل‌، وادارش کرد بنویسد: «سینوس‌هایش ضعیف است‌. موهایش نباید کوتاه شود. » صبح زود برخاست‌. موهای شاخه شمشادش را شانه زد. دستش را محکم گرفت توی دست، بردش مدرسه با همان موهای بلند، هیچ‌کس هم نتوانست حرفی بزند! دانشگاه هم که رفت موهایش تا روی شانه‌هایش بود.
***
نشسته بود گوشه حیاط خانه گریه می‌کرد می‌گفت: چطور بفرستمش سربازی؟! همه می‌خندیدند : سنی ندارد 9 سالش است ما را چه به سربازخانه؟! نشسته بود گوشه‌ی حیاط خانه گریه می‌کرد می‌گفت : طاقت جدایی ندارم!
همه گریه می‌کردند و می‌گفتند: سنی که ندارد. 23 سالش است. ما را چه به غسالخانه؟
***


سال 1384 بود. برای مجلۀ طراوت زندگی این شهید را کار کردیم. از لشگر 14 امام حسین(ع) فشار می‌آمد حق ندارید کار کنید، چرایش را که جویا شدیم فهمیدیم فلانی با این شهید مشکل شخصی دارد! ما هم نه تنها کار کردیم بلکه عکس شهید را گذاشتیم روی جلد! گرچه باعث شد دیگه برای نشریه طراوت کار نکنم اما راضیم از این کار...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    14 18
    اینم از سردارتون !
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    0 5
    با تشکر از سرآشپز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس