کد خبر 874983
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مدعی شد دیدار سوپرجام با استقلال در حال لغو است.

به گزارش مشرق، در حالیکه قرار است هجدهمین دوره لیگ برتر روز ۴ مرداد آغاز شود اما هنوز ورزشگاه خانگی نساجی مازندران مشخص نیست و اینکه شاگردان جواد نکونام در کدام ورزشگاه از حریفان خود میزبانی می‌کند اما به جز این تیم تازه لیگ برتری شده دو باشگاه بزرگ ایران یعنی پرسپولیس و استقلال هم با مشکل جدیدی مواجه شده‌اند و ورزشگاه آزادی در حال حاضر در حال تعمیر و بازسازی است و بخشی از سکوهای این بخش‌ها در طبقه اول و دوم در دست تعمیرات و مقاوم‌سازی است.

این در حالی است که هفته آینده لیگ برتر آغاز می‌شود و به این ترتیب احتمال دارد که پرسپولیس و استقلال مجبور شوند بخشی از تماشاگران خود را از دست بدهند زیرا قسمت‌هایی از ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران آماده نیست و این مسئله باعث می‌شود هم تماشاگران در ورزشگاه آزادی با مشکل مواجه شوند و هم اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت کاهش تعداد تماشاگرانشان بخشی از درآمدشان کم شود.

این در حالی است که قرار بود روز ۲۹ تیر ماه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب سوپر جام در این ورزشگاه برگزار شود. مسابقه‌ای که در هاله‌ای از ابهام قرا دارد و به احتمال زیاد هم لغو خواهد شد اما اکنون لغو این مسابقه مشکل دو تیم پرسپولیس و استقلال نیست بلکه این دو باشگاه بزرگ ایران که باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بروند اکنون ورزشگاه خانگی‌شان در دست تعمیر است و این مسئله  می‌تواند میزبانی آنها را هم در آسیا دچار مشکل کند.

پرسپولیس در حالی این ادعا را مطرح کرده که طی روزهای گذشته تاکید کرده بود دیدار سوپرجام باید برگزار شود و تغییر موضع این باشگاه کمی مشکوک به نظر می رسد!

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    3 0
    به خدا حیف هست که استقلال و پرسپولیس که با زحمت خیلی زیاد تا این مرحله ی آسیا بالا اومدن و چند قدمی فینال هستن بخاطر برگزاری یه سوپرجام که می شه بعدا هم برگزارش کرد هر دو حذف بشن
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
      0 0
      داداش لطفا به عنوان پرسپولیسی توی سایت پرسپولیس نظر نده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس