تمرین استقلال

در فاصله اندک باقیمانده تا شروع مسابقات تیم استقلال در لیگ برتر این تیم با کمبود بازیکن تخصصی در پست هافبک دفاعی مواجه است.

سرویس ورزش مشرق – در حالی که بامداد دوشنبه خبر پیوستن علی کریمی به تیم استقلال روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت ولی همزمان با آن کادر پزشکی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای در این ارتباط هرگونه بروز مصدومیت برای این بازیکن و دیگر خریدهای این فصل تیم استقلال را از عهده خود خارج کرد و نوشت که هیچ دخالتی در تأیید یا رد سلامت پزشکی بازیکنان نداشته است. (اینجا)

این در حالی بود که دو روز پیش اکبر عباسی ملکی عضو هیأت مدیره باشگاه رسما این بازیکن اصفهانی را آسیب دیده اعلام کرده بود.

به گزارش مشرق، با بررسی وضعیت دیگر بازیکنان حاضر و غایب در این تیم و در پست هافبک دفاعی مشخص می شود که استقلال برای شروع لیگ برتر با کمبود بازیکن تخصصی در پست حساس هافبک دفاعی مواجه است.

*ابراهیمی در عمان است!

امید ابراهیمی بهترین هافبک دفاعی تیم استقلال و به قول شفر فرمانده این تیم در کمربند میانی زمین بود که حالا برای همراهی تیم الاهلی قطر در عمان و اردوی آماده سازی این تیم به سر می برد.

*فرشید باقری تنهاست!

فرشید باقری تنها بازیکن استقلال با تخصص ایستادن در پست هافبک دفاعی است که این روزها در اردوی ترکیه با این تیم در تمرینات شرکت دارد. این بازیکن در نیم فصل قبل به مهره ثابت و مورد اعتماد تیم شفر تبدیل شد و بازی های خوبی هم برای استقلال انجام داد.

*شجاعیان حالا حالاها نیست!

داریوش شجاعیان یکی از بازیکنان در خط هافبک تهاجمی استقلال بود که در فصل گذشته دو بار در نبود بازیکنان اصلی در پست هافبک دفاعی برای شفر بازی کرد ولی او هم حالا با جراحی رباط صلیبی تا اسفند ماه سال جاری قادر به بازی نیست!

*امید نورافکن در بلژیک!

امید نورافکن هم در سه فصل گذشته در چند برهه که استقلال با نبود هافبک دفاعی مواجه می شد از این حیث کمک حال منصوریان و یا شفر بود تا جای خالی نفرات اصلی را پر کند ولی ابتدای این فصل راهی شارلوای بلژیک شد.

*چشمی اگر بماند فعلا مصدوم است!

روزبه چشمی روز شنبه 23 تیر گفت اگر در استقلال بماند تا 23 مرداد قادر به بازی برای تیم نیست و این یعنی 4 دیدار اول استقلال این بازیکن را هم ندارد. او قادر به بازی در پست هافبک دفاعی است ولی فعلا استقلال او را ندارد.

*آرمین سهرابیان یکی از گزینه ها!

آرمین سهرابیان هم قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد ولی این در شرایطی است که شفر نخواهد از او در پست دفاع میانی بازی بگیرد. با بحث جدی جدایی سید مجید حسینی قطعا او دفاع میانی فیکس استقلال در لیگ هجدهم خواهد بود.

*سید مجید حسینی هم نیست!

سید مجید حسینی هم که دیگر نیست تا در صورت نیاز در این پست بازی کند. او با شکایتی که به فدراسیون کرد پاسپورتش را گرفت و امروز با پورعلی گنجی در ترکیه حضور یافته تا با ترابزون اسپور قرارداد امضا کند.

*علی کریمی می تواند بازی کند؟

عباسی ملکی درباره گزینه اصلی استقلال که علی کریمی اصفهانی باشد آب پاکی را روی دست هواداران ریخت. او گفت این فوتبالیست برای استقلال بازیکن نمی شود چون مصدوم است. کریمی در ایفمارک هم تست داد تا تنها جایگزین ابراهیمی برای این پست باشد و دیشب راهی ترکیه شد ولی آیا می تواند بازی کند!؟

*پژمان منتظری تنها گزینه!

پژمان منتظری سابقه بازی در هافبک دفاعی را دارد و می تواند زوج فرشید باقری در چند بازی اول لیگ برتر شود ولی آیا کسی در استقلال هست که بتواند دفاع میانی بازی کند؟ و یا اگر شفر باز هم بخواهد وریا را در هافبک راست بازی بدهد چه کسی جای منتظری در دفاع راست را پر می کند؟

*وضعیت پادوانی هم که مشخص است!

با اتفاق تلخی که برای لئاندرو پادوانی رخ داد و مصدومیتی که برایش رقم خورد این بازیکن هم دیگر بازیکن بشو نیست و یکی دیگر از گزینه های استقلال نیز به این دلیل از گردونه خارج می شود.

*السد و گابی و ژاوی را چه می کنید؟

السد حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست که گابی و ژاوی را در خط هافبکش دارد که هر دو جزو بهترین هافبک های اسپانیا بودند و هستند. قطعا استقلال درصورت پرنکردن این خلاء در سبد خالی اش در شروع لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به مشکل بزرگی از این ناحیه برمی خورد. رویارویی رفت دو تیم 5 شهریور است یعنی 42 روز بعد؛ کمتر از یک ماه و نیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 1
    سایت لنگی خیلی بدبختی که از کاه کوه میسازی و شایعه و شانتاژ علیه استقلال میکنی حالمان از این کثافت کاریهاتان بهم میخوره
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 5
    استقلال تا فدراسیون رو داره غمی نداره هم در حذفی بازیهاشو عقب می اندازن هم حتی در سوپر جام!!...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس