کد خبر 874419
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
هازارد

ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک تاکید کرد که زمان جدایی او از چلسی فرارسیده و به نظر می‌رسد که خود را آماده حضور در رئال می‌کند.

به گزارش مشرق، ادن هازارد جام جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست با تیم‌ ‌ملی فوتبال  بلژیک مدال برنز را به دست آورد. خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از  چلسی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که او خودش را آماده پیوستن به رئال مادرید می‌کند.

این ستاره بلژیکی اعتراف کرد که زمان جدایی او از  چلسی فرا رسیده است. هازارد در این باره، گفت‌: شش سال خوب را با چلسی پشت سر گذاشته‌ام و بر این باور هستم که نوبت تجربه جدیدی فرا رسیده است. بعد از جام جهانی 2018 روسیه تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت. در نهایت باید باشگاه چلسی تصمیم بگیرد و با این جدایی موافقت کند.

هازارد در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس هم بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و ‌اضافه کرد: برای من لقب‌های فردی مهم نیست،‌ بلکه  مهم خوشحالی مردم کشورم بود. بسیار خوشحال هستم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و دل مردم کشورم را شاد کنم. امیدوارم که در جام جهانی بعدی به فینال راه پیدا کنیم. نتایج خوبی به دست آوردیم و در کل جام جهانی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    1 0
    یکی از بهترینهای جهان... بازی ساز و خلاق و تکنیکی و در خدمت تیم... با اخلاق و انسان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس