کد خبر 874190
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
رونالدو

مراسم معارفه کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال مادرید و بازیکن جدید تیم فوتبال یوونتوس روز دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، با تصمیم مسئولان باشگاه یوونتوس، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو به علت مشکل در سازماندهی هواداران لغو شد. این مراسم قرار بود روز دوشنبه در ورزشگاه آلیانس با حضور هواداران برگزار شود ولی این تصمیم تغییر کرد و قرار است رونالدو پشت درهای بسته و فقط با حضور خبرنگاران معرفی شود. طبق بیانیه باشگاه یوونتوس مشکلات در سازماندهی هواداران علت لغو معارفه تاریخی رونالدو بوده است.

با این حال شب گذشته در یک برنامه علت دیگر لغو این مراسم فاش شد که آن هم درخواست خود رونالدو بود. او دلیل این تصمیم را این موضوع بیان کرده است که چون نتوانسته در جمع هواداران تیم فوتبال رئال مادرید از آنها خداحافظی کند درست نیست که در جمع هواداران یوونتوس مراسم معارفه انجام شود. او این اتفاق را بی احترامی به هواداران و مسئولان رئال مادرید می داند. رونالدو به خبرنگاران گفته است که زمان برای آشنا شدن با هواداران یوونتوس را خواهد داشت و اینکه رئال و هوادارانش بدانند که همواره در قلبش خواهند بود.

ستاره پرتغالی یوونتوس سه شنبه هفته گذشته با قرار دادی به ارزش 105 میلیون یورو به تیم یوونتوس پیوست و عنوان گران ترین انتقال تاریخ سری آ را به نام خود ثبت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس