کد خبر 873959
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
زیدان

زین الدین زیدان در حالی رئال مادرید را ترک کرد که دو سال از قراردادش با این تیم باقی مانده بود و در واقع از ۲۴ میلیون یورو گذشت.

به گزارش مشرق، زیدان در حال حاضر همراه با خانواده اش در تعطیلات به سر می برد و از روزمرگی های دنیای فوتبال فاصله گرفته است.

در این میان او نشان داد که کوچکترین اهمیتی برای مسائل مالی قائل نیست، و قبلاً در دوران بازی ۶ میلیون یورو و حالا در زمان مربیگری هم ۲۴ میلیون یورو (۱۲ میلیون به ازای هر فصل) به رئال مادرید بخشیده است. این فلسفه زندگی اوست و وقتی شرایط اطراف خود را مساعد ندید، تصمیم گرفت که بعد از دو سال و نیم هدایت رئال مادرید را رها کند.

زیدان مشکلات را پیش بینی می کرد. او از جزئیات اوضاع کریستیانو رونالدو با باشگاه مطلع بود. مرد فرانسوی حس می کرد که رختکن تیم در تمامی ابعاد به یک تغییر نیاز دارد، اما تعهد او نسبت به برخی بازیکنان مانع از ایجاد چنین تغییراتی می شد، که حالا رئال مادرید آن را تجربه می کند.

تمام روز فلورنتینو پرز تلاش کرد تا زیدان را حداقل برای یک فصل دیگر متقاعد کند، اما تصمیم نهایی گرفته شده بود و هیچ راهی وجود نداشت تا رئیس باشگاه و خوزه آنخل سانچز بتوانند نظر زیزو را عوض کنند. در هر صورت، اسطوره فرانسوی تصمیم سختی را اتخاذ کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس