حسین انصاری راد

حجت الاسلام انصاری راد گفت: با توجه به اینکه آمریکا قصد اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان را دارد،‌ لازم است که دولت با ترمیم تیم اقتصادی خود، برای مقابله با این تحریم‌ها ‌آمادگی حداکثری داشته باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسین انصاری راد نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به لزوم ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: کارشناسان و دانشمندان درجه اول اقتصاد کشور باید در قالب کمیته‌هایی دور هم جمع شوند و راهکارهای عملی را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، به دولت پیشنهاد دهند.

بیشتر بخوانید:

ریشه آشفتگی ارزی نقدینگی است نه «تحریم»

اظهارات یک نماینده مجلس درباره گرانی‌های اخیر

وی افزود: البته شرط عبور از نابسامانی‌های اقتصادی که کشور با  آن درگیر است، توجه ویژه دولت به نتایج  کمیته‌های اقتصادی است چرا که تنها گروهی که قادرند تا اقتصاد کشور را از وضعیت کنونی نجات دهند، کارشناسان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی ما هستند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت آقای روحانی در بحث اقتصادی عملکرد قابل دفاعی نداشته است، گفت: ما  اقتصاددانان بزرگی از هر دو طیف فعال سیاسی در اختیار داریم و لازم است که دولت بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی این اقتصاددانان، از تجربیات گران‌بهای آنها در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور استفاده کند. 

انصاری راد با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت: با توجه به اینکه آمریکا قصد اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان  را دارد،‌ لازم است که دولت با ترمیم تیم  اقتصادی خود برای مقابله با این تحریم‌ها ‌آمادگی حداکثری داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس