کد خبر 873739
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
کیهان نمایه

یعنی احساسات رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و روزنامه‌های زنجیره‌ای دنباله‌رو آنها از قتل عام روزانه زن و کودک مظلوم یمن و فلسطین و افغانستان جریحه‌دار نشده؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چی شده بود که یکدفعه رسانه‌های داخلی و خارجی به پخش فیلمی کوتاه از یک دختر نوجوان در تلویزیون، که از انتشار تصویر غیراخلاقی خود در فضای مجازی ابراز پشیمانی کرده بود اعتراض کرده و جیغ بنفش کشیدند؟!


گفتم: ادعا می‌کردند که احساساتشان جریحه‌دار شده است؟!


گفت: یعنی احساسات رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و روزنامه‌های زنجیره‌ای دنباله‌رو آنها از قتل عام روزانه زن و کودک مظلوم یمن و فلسطین و افغانستان جریحه‌دار نشده؟!


گفتم: کیهان ضمن آنکه اقدام صدا و سیما را بدسلیقگی دانسته بود، جنجال هماهنگ داخلی و خارجی در این ماجرا را به حمله کفتارها تشبیه کرده بود!


گفت: ولی یکی از آنها فقط به نظر کیهان درباره بدسلیقگی صدا و سیما پرداخته و درباره تشبیه جنجال‌کنندگان به کفتارها سکوت کرده بود! چرا؟!


گفتم: دو نفر برای دزدی به خانه‌ای رفته بودند، صاحبخانه بیدار شد و آنها را تعقیب کرد و خطاب به یکی از آنها که نزدیک‌تر بود، داد زد و گفت؛ نامرد وایستا، کجا فرار می‌کنی؟ و یارو به رفیقش گفت؛ تو فرار کن منو شناسایی کردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس