کد خبر 873623
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
ورزشگاه امام رضا(ع)

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ورزشگاه امام رضا میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس را در هفته اول مسابقات برعهده دارد.

به گزارش مشرق، براساس قرعه کشی سازمان لیگ تیم فوتبال پدیده در هفته اول مسابقات میزبانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ را برعهده دارد؛ دیداری که طبق اعلام مسئولین سازمان لیگ در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد و می تواند اولین حضور سرخابی ها در این ورزشگاه را رقم بزند.


فصل گذشته که به صورت رسمی ورزشگاه امام رضا افتتاح شد، علیرغم تمام تلاش هایی که صورت گرفت، در نهایت اجازه برگزاری دیدارهای دو تیم مشهدی برابر پرسپولیس و استقلال فراهم نشد ولی حالا به نظر می رسد پس از تجربیاتی که مسئولان مشهد به دست آورده اند، رفته رفته شرایط برای برگزاری بازی های مهم تر نیز در این ورزشگاه فراهم می شود.


پرسپولیس روز چهارم مردادماه در هفته اول رقابت های لیگ هجدهم میهمان تیم پدیده می شود و با توجه به همزمانی این رویداد با ولادت امام رضا، بهترین فرصت در اختیار مسئولان مشهد قرار دارد که مهم ترین بازی ورزشگاه امام رضا را به بهترین شکل سازماندهی کنند؛ اتفاقی که هواداران فوتبال هم بی صبرانه منتظر آن هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس