مصرف برق

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در راستای بخشنامه استانداری مبنی بر کاهش مصرف انرژی، برق تعدادی از ادارات و سازمان‌های بدمصرف و پرمصرف را قطع کرده است.

به گزارش مشرق،  در راستای مصوبه هیات وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران مبنی بر قطع سیستم‌های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰ و کاهش مصرف انرژی، برق تعدادی از ادارات و سازمان‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده و بدمصرف و پرمصرف بودند، قطع شد. 

کامبیز ناظریان، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ در این خصوص گفت: با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه مذکور با اعزام ۲۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و رعایت الگوی مصرف برق اقدام کرد. 

بیشتر بخوانید:

سومین برنامه روزانه قطع برق تهران منتشر شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ افزود: ارزیابان این شرکت از روز شنبه در دور دوم ممیزی، با مراجعه به سازمان ها و ادارات شهر تهران و ارزیابی مواردی چون قطع سیستم‌های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰، تنظیم دمای محیط کار در مدت زمان کار اداری حداقل روی ۲۵ درجه سانتیگراد، اطمینان از به‌مدار آمدن دیزل ژنراتورهای تمامی سازمان‌ها، صنایع، کشاورزی و ... از ساعت ۱۲ الی ۱۶، و اصلاح سیستم های روشنایی محیط کار، نسبت به صدور اخطار  به اداراتی که موارد مذکور را رعایت نکرده اند، اقدام کرده است. 

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و رفاه و آسایش شهروندان و پیشگیری از هرگونه مشکل در تامین برق پایدار شهر تهران، برق تمامی سازمان‌های دولتی، غیردولتی، موسسات، بانک هایی که با دریافت اخطار همچنان نسبت به اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور اقدام نکردند، قطع شد. 

ناظریان در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که در شهر تهران هیچ برنامه منظم و قطعی مبنی بر اعمال محدودیت بار نداریم و تنها با ده درصد صرفه جویی از سوی مشترکان، به راحتی می‌توانیم از پیک تابستان عبور کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    0 0
    برق خیابان پاستور وروزی چن ساعت برق کاخهای اشرافیت طلبان قطع کنید مشکل کمبود برطرف میشه.. دولت وعده وانکار.. علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس