کد خبر 873345
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
مازنی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که حضورش در جریان عکس یادگاری با موگرینی جنجالی شده بود، جذب توریست با آزادی پوشش را بحثی انحرافی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از آرمان، حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: نگاهی را که معتقد است آزادی پوشش باعث جذب گردشگر می‌شود، انحرافی می‌دانم و معتقدم این پوشش حداقلی که برای گردشگر خارجی تعریف شده نمی‌تواند مانع حضور آنها در کشورمان شود.

بیشتر بخوانید:

با توریست‌هایی که با پول بیت المال عازم روسیه هستند آشنا شوید +جدول

وی افزود: معتقد هستم ما در صنعت گردشگری دچار اشتباهات راهبردی هستیم، یکی از این اشتباهات طرز نگاهی است که تصور می‌کند گردشگری زمانی موفق است که ما فضا را برای رفتارهای غیرشرعی باز کنیم و با دور شدن از هنجارهای فرهنگی بومی و دینی خودمان می‌توانیم گردشگری را محقق کنیم.

مازنی ادامه داد: بارها گفته‌ام هم در مورد کسانی که می‌خواهند به ایران سفر کنند این تصور وجود دارد که آنها می‌آیند تا فرصتی برای تفریحات غیرشرعی و نامشروع پیدا کنند و هم در مورد هموطنانی که می‌خواهند به خارج از کشور سفر کنند این نگاه منفی وجود دارد و این تصور غلطی است.

این نماینده خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر به ایران را دارند، ایران را به عنوان کشوری با قدمت تاریخی و فرهنگ و تمدن چند هزار ساله می‌شناسند و آثاری که در ایران وجود دارد و میراث فرهنگی که وجود دارد، برایشان دارای جاذبه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    11 2
    مازنی هنوز ولع سلفی گرفتن با موگرینی یادمان است انشالله شورای نگبهان یادش بماند.
  • سلدا US ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    8 10
    با این تفکرات کشور به قهقرا میرود وزیاد طول نمیکشد ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس