بهناز ضرابی زاده - نویسنده

نویسنده «دختر شینا» ضمن گرامیداشت 18 تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان گفت: روز ملی ادبیات کودک با یاد «مهدی آذر یزدی» عزیز بابای مهربان کتاب که در کودکی اعجاز کتاب را با او کشف کردم، همراه است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، همزمان با روز ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان بهناز ضرابی زاده از نویسندگان کشورمان به یکی از کتاب‌خانه‌های شهر ملایر رفت.

 بر اساس این گزارش، ضرابی‌زاده نویسنده اثر تحسین شده «دختر شینا» ضمن حضور در کتابخانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با نوجوانان کتابخوان مرکز شماره دو ملایر گفت‌وگو کرد.

 ضرابی‌زاده درباره این دیدار همزمان با روز ملی ادبیات کودک اظهار داشت: پسران کتابخوان شگفت زده‌ام کردند. به یاد «مهدی آذر یزدی» عزیز بابای مهربان کتاب که در کودکی اعجاز کتاب را با او کشف کردم. 

وی در ادامه ابراز داشت: در این دیدار کتابم با عنوان «آخرین تکه نان» که از سوی کانون پرورش منتشر شده از سوی نوجوانان مورد نقد و بررسی قرار گرفت. بچه‌ها در این دیدار به لحاظ شکلی، محتوایی و تصویری به نقد کتاب پرداختند و بعد از آن داستان‌هایی را که نوشته بودند خواندند.

این نویسنده با بیان اینکه اگر آثار نوجوانان ضف‌هایی هم داشت سعی کردم ضمنی به آن اشاره کنم و اغلب آنها را تشویق می‌کردم گفت: تمایلم این است بچه ها بیشتر به نوشتن ترغیب شوند.

نویسنده «دختر شینا» خاطر نشان کرد: «عادل» عضو کتابخانه‌ کانون است و بسیار اهل مطالعه، او درباره کتاب «آخرین تکه نان» معتقد بود این کتاب با موضوع محبت و دوستی نوشته شده است. او از من خواست برای نوجوانان با این سوژه‌ها و محوریت عشق و محبت باز هم اثر تالیف کنم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه یکی از بچه‌ها از من پرسید چرا عشق و ایثار را برای نوشتن انتخاب کرده‌ام، ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر عشق و محبت بین انسان‌ها نباشد چیزی برای زندگی باقی نمی‌ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس