کد خبر 873127
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
بی بی سی

شبه رسانه انگلیس، تاکنون حمایت‌های آشکار و پنهانی بسیاری از دشمنان مردم ایران کرده است؛ از تهیه رپورتاژ برای تروریست‌ها گرفته تا در اختیار قرار دادن دوربین خود برای سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان و منافقین.

به گزارش مشرق، یک روز بعد از اینکه گاف سایت فارسی بی بی سی درباره عوامل تروریستی حمله به ساختمان مجلس و مرقد امام (ره) لو رفت و دست مدیران این شبه رسانه بار دیگر در تحریف واقعیات رو شد، در ادامه حمایت‌های خود از عوامل آشوب خیابان پاسداران و عامل شهادت ماموران نیروی انتظامی و در راستای پروژه تغییر جای جلاد و شهید، بی بی سی فردی بعنوان فعال حقوق بشر را که تاکنون برای تطهیر چهره قاتل ماموران نیروی انتظامی خیابان پاسداران به صورت زنجیره‌ای در دیگر شبکه‌های ضد ایرانی حضور داشته است  روی خط بخش خبری خود آورد.

بیشتر بخوانید:

بزک بزرگترین جنایت آمریکایی‌ها علیه ایران توسط BBC فارسی

بی بی سی در این بخش سعی کرد ضمن ایجاد شبهه در روند بررسی پرونده اغتشاشات خیابان پاسداران که خسارت‌های مالی و جانی جبران ناپذیری وارد کرد، تبلیغ گسترده‌ای نیز برای سایت وابسته به این فرقه در دستور کار خود داشت.

اما نکته قابل تامل و وقیحانه‌ای که در این میان وجود دارد، این است که فرد به اصطلاح فعال حقوق بشر مهمان بی بی سی، در بخشی از صحبت‌های خود، با وقاحت تمام قاتلی که چندین مامور نیروی انتظامی را در ملا عام به شهادت رسانده بود و در دادگاه به جرم خود اقرار و اعتراف کرده بود را شهید خطاب می‌کند و مجری بی‌بی‌سی هم که به نظر نمی‌رسد متعجب شده باشد، به این فرد اجازه ادامه صحبت هایش را داده و هیچ اعتراضی نمی‌کند، این در حالی است که اگر گاهی به صورت اتفاقی یکی از مهمانان این تلویزیون صحبتی خلاف نظر مدیران رسانه ملکه را داشته باشد بلافاصله صحبت‌های او را قطع و مسیر گفت‌وگو را تغییر می‌دهند.

شبه رسانه ملکه انگلیس، تاکنون حمایت‌های آشکار و پنهانی بسیاری از دشمنان مردم ایران کرده است؛ از تهیه رپورتاژ برای تروریست‌ها گرفته تا در اختیار قرار دادن دوربین خود برای سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان و منافقین. از منظر گردانندگان بی بی سی حتی اعضای گروهک تروریستی داعش هم در صورت تلاش برای اقدامات ایذایی و تروریستی در ایران، مستحق بهترین صفات هستند و برخورد قضایی با آن‌ها موجب پوشش خبری منفی و فضاسازی رسانه‌ای خواهد شد!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    4 4
    چک کنید شاید چکش پاس نشده تماس بگیرید اعلام کنید مشکل بانکی است دندون رو جیگر بزار این چک هم پاس میشه مرسی اه
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    27 0
    گورپدر انگلیس خبیث. اونها دشمن ایران اسلامی هستند. چه فکر می کنید.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    0 12
    بی بی سی که خودیه ولی چرا داره اشتباه میزنه
  • مهدی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    12 0
    از نظر بی بی سی فقط ملکه انگلیس مادر کل دنیاس!!شما اینو باور کردی شهیدشونم باور میکنی!! شکرزیاد میخورن خخخخخخخخخخخخخخ
  • US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 12
    بهتره خفه بشید و کار کنید فقط اب شیرین کن بسازید و ملت و خودتون رو نجات بدید وگرنه زیر پای ملت له خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس