عزاداران امام صادق (ع)

ممانعت حراست دانشگاه علم و صنعت از ورود عزاداران امام صادق (ع) در گرمای بالای 40 درجه موجب اعتراض بسیاری از دانشگاهیان و مردم عزاداری شد.

به گزارش مشرق، ممانعت حراست دانشگاه علم و صنعت از ورود عزاداران امام صادق علیه السلام در گرمای بالای 40 درجه موجب اعتراض بسیاری از دانشگاهیان و مردم عزاداری شده بود که می‌خواستند ساعاتی را در کنار مقبره الشهدا به عزاداری بپردازند.

یکی از دانشگاهیان نیز در واکنش به انتشار فیلم‌هایی از این ماجرا گفت: چگونه است که بازرسان آژانس را راه دادند اما از ورود عزاداران جلوگیری می‌کنند؟

بنابراعلام برخی از عزاداران این رسم هر ساله عزاداران است که کنار قبور شهدای گمنام در دانشگاه علم و صنعت حاضر شده و ضمن زیارت قبور شهدا عزاداری می‌کنند که امسال اجازه ورود عزاداران به دانشگاه داده نمی‌شود.

برای اطلاع از چگونگی ماجرا با حراست دانشگاه علم و صنعت تماس گرفتیم که در ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و در ادامه گفت: هم اکنون نمی‌تواند صحبت کند و قرار شد بزودی گزارشی را در مورد این اتفاق به ما بدهد.

لازم به ذکر است شما می‌توانید فیلم ممانعت حراست دانشگاه از ورود عزاداران به کنار مقبره شهدا را ادامه مشاهده کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    50 8
    همین اجازتون دادن تو دانشگاه عزاداری کردید خدا رو شکر کنید... اینا عهد بستند با آمریکا تا ریشه دین و انقلاب رو بخشکونند که تا حدود زیادی موفق شدند... همینجور پیش بره باید دین و انقلاب رو تو رویاها جستجو کرد...
  • رسول ترک IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    4 5
    :/
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    12 16
    این اغتشاشگران باید اعدام بشن.دانشگاه جای این کارا نیست
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    19 8
    یک روز چند دانشجوی معلوم الحال پرچم رژیم منحوس صهیونیستی را که برای لگد مال شدن نقش زمین شده پاک میکنند..،روز دیگر از ورود دستجات محلی سینه زنی در روز عزای امام صادق علیه السلام ممانعت میکنند! نفوذ_جاسوس_های_اسرائیل در دانشگاه ها واضح تر از این

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس