کد خبر 872289
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
مارسلو

مارسلو، مدافع برزیل و رئال مادرید می‌گوید آرزو داشته برزیل این بار تا فینال جام جهانی پیش رفته و جام را فتح کند ولی تیمش در مرحله‌ی یک‌چهارم مقابل بلژیک شکسته خورده و حذف شده است.

به گزارش مشرق، مارسلو می‌گوید بعد از شب وحشتناک بازی با بلژیک، برزیلی‌ها اندوهگین و ناراحت هستند. پیش از برگزاری بازی دو تیم در شهر کازان، سلسائو بخت اول پیروزی و صعود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی به حساب می‌آمد و حتی بسیاری از کارشناسان، برزیلی‌ها را مهم‌ترین بخت فتح جام و تبدیل شدن به قهرمان شش دوره‌ی جام جهانی می‌دانستند. 

اما شاگردان تیته بعد از شکست 2-1 مقابل بلژیک که با درخشش کوین دی‌بروینه بدست آمد، حالا باید به خانه برگردند. 

مارسلو، مدافع و ستاره‌ی رئال مادرید معتقد است نتیجه‌ی نهایی برای برزیل غیرمنصفانه بوده چرا که سلسائو بخش‌های وسیعی از بازی را در کنترل داشته و مالک توپ و میدان بوده. مارسلو از اینکه می‌بیند رویاهایش به این شکل نقش بر آب شده، بسیار ناراحت و غمگین است. او به روزنامه‌ی گلوبو اسپورته می‌گوید " خیلی ناراحت‌کننده است. شب وحشتناکی بود. توضیح دادنش سخت است ". 

مارسلو می‌گوید " هر کاری کردیم نتیجه نگرفتیم. فوتبال بعضی وقتها غیر منصفانه است. بعضی وقتها به نفع آدم می‌شود و بعضی وقتها در نقطه‌ی مقابل قرار می‌گیرد. ما اینجا در روسیه مثل یک خانواده بودیم. همه با هم جنگیدیم. حتی کسانی که بازی نمی‌کردند از روی نیمکت، ما را حمایت می‌کردند. خیلی دلمان می‌خواست به فینال برسیم ".

برزیل دیشب 27 شوت به سمت دروازه‌ی حریف داشت درحالیکه تعداد شوتهای بلژیکی‌ها به سمت دروازه‌ی برزیل 9 بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس