کد خبر 871900
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
نظر محمدی

سرمربی تیم سپیدرود گفت: خیلی از هواداران هم از من خواستند در این فرصت باقی‌مانده تا شروع لیگ برگردم و به تیم کمک کنم.

به گزارش مشرق، علی نظرمحمدی اظهار داشت: هر چند از سپیدرود جدا شدم اما هرگز از فکر این تیم خارج نبودم. از این‌رو به محض این که مرا فراخواندند احساس دین کردم و با وجود این که هنوز از فصل قبل با من تسویه حساب نشده بود برگشتم. من سپیدرود را دوست دارم و چون بچه رشت هستم هر لحظه که به من احتیاج داشته باشند آماده خدمت هستم.

وی با اشاره به مخالفان تن‌زاده ادامه داد:برای من فقط سپیدرود مهم است. امروز خیلی از هواداران هم از من خواستند در این فرصت باقی‌مانده تا شروع لیگ برگردم و به تیم کمک کنم. من کاری به مسائل سطح بالای مدیریتی ندارم، ولی دیدم که این گروهی که از من دعوت به همکاری کرده است حکم قضایی دارد و مالکیتش تایید شده است.

این مربی افزود: من زمانی به سپیدرود برگشتم که نادر دست‌نشان که اتفاقا سرمربی من هم بوده است استعفا داده بود. آقای تن‌زاده در چنین شرایط سختی از من دعوت به همکاری کرد و من هم نمی‌توانستم شانه خالی کنم چرا که معتقدم بچه شهر رشت که دلسوز این شهر است در این شرایط باید به تیمش کمک کند.مشکلات سپیدرود مربوط به این فصل نیست. هواداران می دانند سپیدرود همواره مشکلاتی داشته است و ما پشت به پشت این هواداران توانستیم از پس مشکلات بر آمده و تیم را از دسته دو به لیگ برتر آوردیم.

نظر محمدی گفت: مراجع ذی‌صلاح قضایی و مسئولین ورزش استان باید در این مورد ورود کنند. متولی ورزش استان باید آنچه قانونی است اعلام کنند تا یک بار برای همیشه این نفاق از بین برود و روزهای خوب را به این تیم برگرداند.

این مربی با اشاره به بیانیه اخیر اداره کل در تأکید بر فعالیت محمد نوین گفت: من هم چندی پیش مصاحبه‌ای از خانم بخشی دیدم که مالکیت تن‌زاده را به رسمیت شناخته بود. من هم در این همه نتاقض سرگردان مانده ام.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس