استاندار تهران

استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف برق در تهران احتمال تغییر ساعت کار ادارات دولتی در استان از ساعت 6:30 تا 13:30 وجود دارد.

به گزارش مشرق، استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف برق در تهران احتمال تغییر ساعت کار ادارات دولتی در استان از ساعت 6:30 تا 13:30 وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

چهارشنبه در استان خوزستان تعطیل اعلام شد

محمد حسین مقیمی در حاشیه جلسه احیای بافت فرسوده شهر تهران گفت: به علت کاهش بارش‌ها و کمی حجم آب پشت سدها، ​برق تولیدی از نیروگاه برقابی به جای 9 هزار مگاوات 5 هزار مگاوات شده است و با کاهش برق در کشور مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: از این‌رو هیأت دولت چندی پیش مصوبه‌ای را گذراند که ساعت کار ادارات دولتی در شهرهایی که دمای آن تا 45 درجه برسد باید به 5:30 تا 13:30 تغییر یابد اما این بند از مصوبه نیز که مربوط به 45 درجه بود حذف شد و این اختیارات را به استانداران داد که ساعت کار ادارات دولتی را مدیریت کنند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    6 0
    متاسفانه مردم ایران فرهنگ سنتی خودشان که بر اساس قناعت بود را به فراموشی سپرده اند به همین دلیل با مصرف زدگی وحشتناک در برق ، آب و سوخت مواجه شده ایم
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      0 0
      کاربر گرامی! افزایش مصرف طبیعی است. وقتی امکانات در جامعه افزایش پیدا می کند قطعا مردم می خواهند از این امکانات بهره ببرند. اما سوال این است که چرا دولت در این مدت 5 ساله فکری برای توسعه نیازهای صنعت برق نکرده است؟ چرا نیروگاه های جدید ساخته نشده است؟ چرا از انرژی های نو همانند خورشید استفاده نشده است؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    1 4
    همیشه لگد زدن به زندگی مردم اولین و عملی ترین راهکار می شود
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    0 0
    دولت برای تأمین طرح های عمرانی باید اوراق مشارکت در طرح های اقتصادی منتشر کند. از جمله نیروگاه های تولید برق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس