علی لاریجانی نمایه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: لاریجانی در ارتباط با بحث موسیقی عنوان کرد که موسیقی در جامعه تا حدی قابل دفاع است و کنسرت‌ها با ملاحظات حاشیه‌ای‌اش باید در کشور برگزار شود و این امر قابل دفاع است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد مسائل فرهنگی در حوزه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مثلث مدیریتی منطقه کیش در پی چه هدفی است؟

تخلف آیین‌نامه‌ای در برگزاری کنسرت «الیاس یالتین تاش»

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که کمیسیون فرهنگی باید پرداختن به موضوع فضای مجازی را جزء مهمترین اولویت‌های کار خود قرار دهد و این بخش را به ویژه در حوزه محتوا باید به سرانجام برساند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: لاریجانی با اشاره به موضوع بیمه خبرنگاران گفت که خبرنگاران در جامعه نقش مؤثری دارند و باید کمیسیون موضوع بیمه خبرنگاران را حل کند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: رئیس مجلس اظهارداشت قوانینی که در کمیسیون به تصویب می‌رسد پیگیری‌های لازم برای آن انجام شود و با نهادهای بالادستی فرهنگی نیز کمیسیون ارتباط داشته باشد.

وی افزود: در حوزه موسیقی نیز مباحث جدی در این جلسه مطرح شد و اعضای کمیسیون بر این نکته تاکید داشتند که حدود موسیقی باید در جامعه مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: لاریجانی در ارتباط با بحث موسیقی عنوان کرد که موسیقی در جامعه تا حدی قابل دفاع است و کنسرت‌ها با ملاحظات حاشیه‌ای‌اش باید در کشور برگزار شود و این امر قابل دفاع است اما در صورت وجود افراط نسبت به آن ملاحظاتی داریم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: من در این نشست نسبت به ارجاع برخی طرح‌ها و لوایحی که در اصل باید در کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شده اما هیأت رئیسه آن را به کمیسیون‌های دیگری ارسال کرده نکته‌ای را مطرح کردم و رئیس مجلس نیز گفت که ما در هیأت رئیسه سعی می‌کنیم تا طرح‌ها و لوایحی که مربوط به کار کمیسیون فرهنگی است به این کمیسیون ارجاع دهیم.

وی در پایان گفت: در ابتدای جلسه نیز رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون گزارشی را از عملکرد این کمیته‌ها ارائه و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف در حوزه فرهنگ مطرح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس