کد خبر 871088
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
تمرین استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه اردوی ترکیه در تاریخ 18 تا 29 تیر را درخواست کرده که این تاریخ مصادف با برگزاری دربی سوپر جام است.

به گزارش مشرق، در حالی که روز گذشته سازمان لیگ ساعت برگزاری دیدار سوپر جام بین استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد اما سرمربی استقلال باز هم تمایلی به حضور تیمش در این مسابقه ندارد.

 

شفر در آخرین مصاحبه‌اش در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص سوپر جام گفت: من شایعات زیادی در این باره شنیدم اما مهمتر از بازی سوپرجام سلامتی بازیکنان است، نه فقط برای ما بلکه برای پرسپولیس هم خوب نیست که بدون ملی‌پوشانمان بازی کنیم. به هر حال طبق نامه‌ای که فدراسیون فوتبال داده ما باید دو هفته به ملی‌پوشانمان استراحت بدهیم. برای چه باید در سوپرجام بازی کنیم؟ برای اینکه فوتبال فوتبال باکیفیتی ببینیم و اگر بخواهیم سوپرجام را برگزار کنیم و به ملی‌پوشان استراحت بدهیم آن وقت مجبور می‌شویم که با بازیکنان غیراصلی بازی کنیم و این مساله کیفیت این بازی را کم می‌کند. 

سرمربی استقلال در چند نوبت هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم از عدم تمایل خود برای حضور تیمش درباره سوپر جام صحبت کرد اما وی در آخرین برنامه‌ای که به باشگاه داده اعلام کرده قصد دارد تیمش را در تاریخ نهم تا بیستم جولای یعنی 18 تیر ماه تا 29 تیرماه به اردو ببرد. با همین برنامه‌ای که شفر برای اردوی کارتپه ترکیه به باشگاه داده کاملا مخالفت خود را با برگزاری سوپر جام اعلام کرده است اگر چه مسئولان باشگاه استقلال منتظر هستند تا ببینند آیا این دیدار قطعا برگزار می‌شود یا لغو خواهد شد.

باید دید استقلالی‌ها زمان اردوی درخواستی شفر را تغییر داده و در نهایت راضی به برگزاری دربی می‌شوند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • موسوی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 1
    مسئولان فدراسیون فوتبال با اینکه در جریان مشکلات مالی استقلال و نبود بازیکنان ملی او هستند اما با بی خیالی از کنار ان رد می شوند !!! چقدر که این مسئولان اهل پاسخگویی هستند!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس