کد خبر 870898
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
سردار غلام‌حسین غیب‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروه‌های جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می‌شوند.

به گزارش مشرق، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در مراسم افتتاح ۱۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه این پروژه حاصل همکاری و کار مجاهدانه همه دستگاه‌ها از جمله بسیج سازندگی، بهزیستی و بنیاد مسکن است، گفت: در یک بازه زمانی پنج‌ماهه خوشبختانه کارهای جهادی بزرگی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید نماینده مردم سرپل‌ذهاب از "سلبریتی‌ها"

اهدای ۲۰۰ واحد مسکونی به زلزله‌زدگان+عکس

وی با ذکر این مطلب که در حال حاضر حدود هفت ماه از زلزله کرمانشاه می‌گذرد که در دو ماه نخست عمدتا کارهای امدادرسانی و اورژانسی صورت گرفت، افزود: زلزله در کنار تمام غم‌ها و مصیبت‌ها درس بزرگی برای همه ما داشت یعنی اینکه متوجه شدیم اگر کنار هم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی می توانیم انجام دهیم و نقطه آغازین این همکاری، حضور مقام معظم رهبری و صحبت های ایشان بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در حال حاضر هم که مردم با مشکلات بسیاری همراه هستند با همین همبستگی و خودباوری می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و بر مشکلات کشور فائق  آییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروه‌های جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می‌شوند.

غیب‌پرور مطرح کرد: فعالیت این گروه‌ها فقط در بحث بلایایی طبیعی نیست و فعالیت آنها حول محور خدمت رسانی و رفع محرومیت در سراسر کشور خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر این‌که به هیچ عنوان ادعا تصدی‌گری نداشته‌ایم و نقش ما تنها تسهیل‌گری و کمک است، یادآور شد: بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت مردم، دولت و هرکس که قصد خدمت به مردم را داشته باشد، خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس