سرلشکر رشید

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر آمادگی ایران برای مقابله با تهدیدات گفت: نیروهای مسلح هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهند گذاشت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: دشمن، قدرت و اراده ملت شریف ایران و نظام اسلامی را با توهم آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات به آزمون گرفته است و گذار از این مرحله بدون وحدت، انسجام و پشتیبانی از سیاست‌های نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نخواهد داشت.

وی افزود: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دیگری قرار گرفته‌اند که غلبه بر آن، همانند تجربه سال‌های گذشته، نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است.

سردار رشید با بیان اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران در مقابل هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای، بیش از گذشته هوشیار و آماده اند، تاکید کرد: نیروهای مسلح هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهند گذاشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم انبیاء (ص) در پایان با یادآوری اینکه که امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی است در برابر تهدیدات گروه‌های تروریستی و تکفیری است، گفت: جمهوری اسلامی از دستاوردهای این حماسه آفرینی‌ها در برابر هرگونه توطئه و شرارت تکفیری - صهیونیستی قاطعانه دفاع خواهد کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس