آبرسانی به آبادان - یادمان ذوالفقاری

جهادگران یادمان شهدای دشت ذوالفقاری و گروه جهادی همدردی به کمک روستاهای کم‌آب خرمشهر شتافتند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چند روزی می‌شود که مردم آبادان و خرمشهر با مشکل کم آبی روبرو هستند, بر همین اساس خادمان یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان به همراه گروه جهادی همدردی در اقدامی جهادی به کمک مردم روستاهای خرمشهر شتافتند.

این گروه ها تا زمان اتمام پروژه لوله کشی انتقال آب به خرمشهر و آبادان که قرار است طی هفته آتی به پایان برسد با ده‌ها تانکر 10 هزار لیتری به مردم این روستاها آب‌رسانی می‌کنند تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان چند سالی است که به همت یکی از رزمندگان گروه فدائیان اسلام (به فرماندهی سید مجتبی هاشمی) راه اندازی شده و تا کنون توانسته در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و اقامتی به زائران جبهه های جنوب،‌ موقعیت ویژه و مهمی پیدا کند. گروه فدائیان اسلامی شامل اقشار مختلفی از مردم بودند که به فرماندهی سید مجتبی هاشمی به جبهه های جنوب رفتند تا از اشغال آبادان جلوگیری کنند. این گروه به مرور در یگان های دیگر حل شد و سید مجتبی هاشمی را هم در مغازه اش واقع در خیابان وحدت اسلامی (شاپور) تهران ترور کرده و به شهادت رساندند.

در ادامه تصاویری از این اقدام را مشاهده کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    12 4
    مرحبا. هر چی باشه باز نیروهای انقلابی و جهادی. نه پشت توئیترنشینان که اگر صداقت هم داشته باشند زیر باد کولر گازی و موهیتو به دست فقط نفرت پراکنی می کنند. من اخلاص انقلابی ها را امسال اولین بار که روز قدس شرکت کردم زیر ظل آفتاب و دهان تشنه دیدم.
    • RU ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      0 8
      اخلاص انقلابی را اونی داره که پروژه غدیر را که سال 87 شروع کرد، باید سال 90 تحویل می داد که به این روز دچار نشیم. سطح فکر و دانش ات را بالا ببر مرحبا جان!
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      6 0
      باید سال 90 تحویل می داد در صورتیکه پول پروژه رو دولت سر موقع بده . ماشا الله این دولت مفت خور عادت کرده که پول پروژه ها رو نده و انتظار اتمام کار داشته باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس