کد خبر 870323
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کشتی

اطلاعات سایت رسمی مسابقات اتحادیه جهانی کشتی نشان می‌دهد 8 کشتی‌گیر رژیم اشغالگر قدس قطعا در رقابت‌های نوجوانان جهان در کرواسی شرکت می‌کنند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان از فردا (دوشنبه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آینده به ترتیب در رشته‌های آزاد و فرنگی برگزار می‌شود که نوجوانان آزادکار کشورمان بامداد دیروز راهی زاگرب شدند و فرنگی‌کاران هم بامداد چهارشنبه عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

در هرحال مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌اند در این زمینه تابع سیاست‌های نظام هستند، اما اطلاعات ثبت شده در سایت مسابقات اتحادیه جهانی کشتی حاکی از حضور قطعی آزادکاران روسی‌الاصل اسرائیلی در اوزان 48، 55، 77، 80 و 110 کیلوگرم و فرنگی‌کاران آنها در اوزان 60، 65 و 80 کیلوگرم است. این در حالی‌ است که پیش از این با توجه به سوابق حضور کشتی‌گیران این رژیم در رقابت‌های قبلی، پیش‌بینی حضور 12 کشتی‌گیر (6 آزادکار و 6 فرنگی‌کار) در این مسابقات می‌شد.

کشتی پر افتخارترین ورزش ایران در دنیاست و کمیته بین‌المللی المپیک که این روزها تحت سیطره شدید آمریکایی‌ها و رژیم اشغالگر قدس می‌باشد بیش از هر زمان دیگری برای خوش رقصی مقابل متولیان خود با همراهی روس‌ها که از قدرت کشتی ایران در دنیا بیم دارند، در جهت ضربه زدن به کشتی ایران و بالطبع ورزش کشورمان هستند.

در هرحال با همین فشارها و اطلاعاتی که از داخل به خارج می‌رود، علاوه بر روش‌های قبل (گواهی پزشکی و از قبل باختن)، نرسیدن به سر وزن مانند ورزش‌هایی نظیر جودو، در کشتی محرومیت‌های دوچندانی را خواهد داشت و تنها یک راه باقی می‌ماند و آن هم مسابقه ندادن مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس است که این موضوع نیز قطعا برای کشتی و کشتی‌گیر محرومیت‌های جدی به همراه خواهد داشت و IOC با متولیان آمریکایی و صهیونیست خود با همین حربه، کل ورزش ایران را نشانه گرفته است.هنوز داستان دوپینگ روس‌ها را فراموش نکرده‌ایم؛ مسئله‌ای که آمریکایی‌ها با ایفای نقشی پُررنگ در کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مشکلات جدی را برای آنها به وجود آوردند و حتی مانع حضور کامل کاروان ورزشی روسیه در المپیک و پارالمپیک 2016 ریو شدند و امروز نیز برای ضربه زدن به ورزش ایران و کشتی؛ عدم مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را بهانه کرده‌اند.

فراموش نکنیم لالوویچ رئیس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی عضو پرنفوذ هیأت رئیسه IOC است و به خوبی پاداشش را از روسای خود دریافت می‌کند و باید برای رسیدن به جایگاه بالاتر در کمیته بین‌المللی المپیک تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ایران به کار ببرد.

تنها امید باقی مانده با توجه به دستور پیگیری دیپلماتیک مقابله با لابی رژیم اشغالگر قدس توسط مقام معظم رهبری و سکوت مراجع ذیصلاح این است که دست به دعا برداریم که قرعه کشتی‌گیران ما به نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نخورد چرا که در غیر اینصورت باید منتظر عواقب جبران‌ناپذیر آن باشیم؛ حتی به قیمت تعلیق ورزش ایران و از دست دادن حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس