کد خبر 869737
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
سامری

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: آب شرب طرح غدیر ۱ وارد تصفیه‌خانه خرمشهر شد و پس از تصفیه در شبکه‌های آبرسانی شهری قرار گرفت.

به گزارش مشرق، عبدالله سامری اظهار کرد: روز گذشته یکی از لوله‌های طرح آبرسانی غدیر در نزدیک هویزه دچار شکستگی شد و به همین دلیل بر روی آب خرمشهر تاثیر گذاشت و آب خرمشهر بیش از حد شور شد.

وی عنوان کرد: اما این مشکل با تلاش شبانه‌روزی ترمیم شد و آب شرب طرح غدیر۱ وارد تصفیه‌خانه خرمشهر شد و پس از تصفیه در شبکه‌های آبرسانی شهری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش «جواد رضویان» به وضعیت اسف‌بار خوزستان +عکس

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: همه مسؤولان برای حل مشکل خرمشهر پای کار هستند و دست در دست هم دادند تا از این مشکل خارج شویم.

وی عنوان کرد: اکنون با ترمیم شکستگی لوله از مبداء شوری آب خرمشهر رفع شده است و مردم مقداری لوله‌های آب منازل خود را باز نگه‌دارند تا آب شور خارج شود.

سامری عنوان کرد: سال ۹۵ طرح غدیر۲ کلنگ‌زنی شد و این طرح امروز تا حسینیه رسیده است و تا نیمه تیر این طرح برای خرمشهر و آبادان افتتاح می‌شود و به وسیله این طرح آب شرب روستاهای خرمشهر نیز تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: از صبر و تحمل مردم شریف و نجیب خرمشهر و مینوشهر صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و همه ما مسؤولان تا آخرین توان برای حل مشکل شهرستان تلاش خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 0
    انگار نماینده دولت دارد صحبت می کند واقعا مشکل حل شده است یا الان اینگونه می گوئید بعد در شبکه های فضائی غوغا می شود
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 0
    جنگ آب
  • سلمانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    0 0
    آب خوزستان خیانتی عمدی است همانطور که شبکه ی آّیاری اش انگلیس بدش نمی آید شیخ خزعل های جدیدی بسازد انگارنه انگار تازه جنگی ساخت دشمن برای جدایی این فرزند پرهنر از مام وطنرا تمام کردهایم مسئولین و نامسئولین در خواب ناز بمانید ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس