کد خبر 869601
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
رئیسی

پیوند بین علم، اقتصاد و سیاست راه‌های برون رفت از مشکلات را پیش روی ما می‌گذارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مراسم اهدای مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی تورنتوی کانادا به آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر به کارنامه اقدامات شهید دکتر بهشتی و فرهیختگانی که در حادثه هفتم تیرماه به شهادت رسیدند، در انقلاب و پس از پیروزی انقلاب توجه کنید، جلوه‌های فراوانی از دلسوزی، توجه به خدا، مردم‌داری و «ما می‌توانیم» مشاهده می کنید.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بسیار مهمی که دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی در آن دمیده، القای ناکارآمدی بوده، افزود: تبلیغ و تلقین ناکارآمدی نظام اسلامی از سوی دشمنان مربوط به امروز نیست؛ از ابتدای انقلاب دشمن در تلاش است تا  اینگونه القا کند که شما نظامی به نام اسلام نمی‌توانید برپا و اداره کنید.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: امام(ره) پرچم «ما می‌توانیم» را برافراشتند و رهبر معظم انقلاب همواره به ما آموخته اند که همت این ملت و جوانان آن می‌تواند کشور را مبتنی بر دین و آموزه‌های دینی اداره کند و به پیش ببرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: 8 سال جنگ تحمیلی را جوانان افتخارآمیز و عزت آفرین ما اداره کردند و پس از پیروزی انقلاب هم هرجا اتکال به خدا و اعتماد به نفس وجود داشت، شاهد پیشرفت کشور بوده ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه هایی چون هوا و فضا و صنعت هسته ای جوانان ما تلاش کردند، ارزش‌هایی آفریدند و به توانایی این کشور افزودند، تاکید کرد: در مقابل این توانمندی ها، در هر حوزه‌ای که افراد و مدیران احساس توانایی نکردند ما دچار مشکل شده ایم. حوزه مشکل ما بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک به دانشجویان برگزیده دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی روبوکاپ گفت: دانش و توانمندی شما پیش چشم بسیاری از دانشگاه‌های دنیا به نمایش گذاشته شد و مدال افتخار کسب کردید، این توانمندی نماد جوانان کشور است و جلوه صدق فرمایش رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوزی است که در گوشه و کنار کشور بر شعار «ما می‌توانیم» تاکید دارند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تهدیدهای دشمن راه برون رفت از همه موانع وجود دارد و این به برکت نیروهای توانمند، انقلابی و دانشمندی است که می‌توانند با پیوند بین علم، اقتصاد و سیاست راه‌های برون رفت از مشکلات را پیش روی ما بگذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خطاب به دانشجویان قهرمان علمی گفت: اینکه قهرمانی و توانمندی خودتان را از حضرت رضا(ع) و معنویتی که از این آستان کسب کرده ایدید، می دانید و به صورت نمادین آنچه برایتان بسیار ارزشمند است با دل و جان به حضرت رضا(ع) اهدا می کنید، بسیار پر معناست.

وی همچنین افزود: امروز در هفتم تیرماه در این مکان مقدس به شهید بهشتی و همه اندیشمندان شهیدمان می گوییم جوانان ما به برکت انقلاب به درجه ای رسیده اند که می‌توانند با بهره گیری از علم و فناوری در همه عرصه‌ها کشور را بسازند و به پیش ببرند و همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    9 2
    اینم هیچ برنامه ای نداره کلا رای دادن به همچین ادمایی که تئوری صحبت می کنن قطعا اشتباهه
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    2 2
    شعار دادن راحت است.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    4 3
    رئیسی کاش تو رئیس جمهور بودی.کاش کاش کاش کاش کاش کاش
  • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    2 2
    خوشحالم که در انتخابات به رئیسی رای دادم
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    3 2
    حرفهای تکراری و کلی گویی.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    2 3
    درود... ریسی..
  • ES ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    4 2
    آقای رییسی لطفا حرف عملی و فن بزن تئوری به درد نمی خوره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس