کد خبر 869546
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
آلیو سیسه سرمربی سنگال

سرمربی تیم ملی سنگال پس از باخت مقابل کلمبیا گفت: من به عملکرد تیمم افتخار می کنم اما سنگال به مرحله بعد راه پیدا نکرد چون ما مستحق صعود نبودیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های کلمبیا و سنگال در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع کلمبیا تمام شد تا یاران خامس 6 امتیازی شوند و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کنند. سنگال نیز به خاطر داشتن دو کارت زرد بیشتر از راه یابی به مرحله بعد باز ماند و ژاپن به مرحله بعد صعود کرد.

آلیو سیسه، سرمربی سنگال پس از این ناکامی گفت: من به عملکرد تیمم افتخار می کنم اما سنگال به مرحله بعد راه پیدا نکرد چون ما مستحق صعود نبودیم. زندگی این چنین است. بازی پاک یکی از قواعد فوتبال است که در این قواعد در قوانین مسابقات ایجاد شده است. ما باید به این قوانین احترام بگذاریم.

وی افزود: من احساس می کنم که ما در نیمه اول می توانستیم یک گل به رقیب بزنیم و به نظرم ما سوار بر بازی بودیم و عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم. تنها چیزی که از آن احساس ناامیدی و ناراحتی می کنم برای این نسل بازیکنان سنگال است که هر روز برای کشورشان می جنگیدند. من کماکان به تشویق آنها ادامه خواهم داد و به همراهشان خواهم بود چون معتقدم که چیزهای بیشتری را می توان در آینده از این تیم انتظار داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس