کد خبر 869268
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
پوتین نمایه

رئیس‌جمهور روسیه پس از دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید در کاخ کرملین تأکید کرده است که روابط میان مسکو و آمریکا در بهترین حالت نیست.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز چهارشنبه تأکید کرد، روابط روسیه و آمریکا در بهترین حالت نیست.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، رئیس‌جمهور روسیه پس از دیدار با «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته است: «روابط دوجانبه [روسیه و آمریکا] در بهترین حالت نیست».

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز بعدازظهر با رئیس‌جمهور روسیه در کاخ کرملین دیدار و گفت‌وگو کرده است.

پوتین در ادامه تأکید کرد: «این دیدار امیدهایی را بوجود می‌آورد مبنی بر اینکه ما می‌توانیم نخستین گام‌ها را در جهت بازسازی روابط میان دو کشور برداریم».

دانلود

رئیس‌جمهور روسیه گفته است سفر بولتون به مسکو امیدهایی را برای احیای کامل روابط میان روسیه و آمریکا بوجود آورده است.

کاخ کرملین پیش از این اعلام کرده بود که جان بولتون در سفر به مسکو قرار است امروز با رئیس‌جمهور روسیه در کاخ کرملین دیدار و گفت‌وگو کند اما به جزئیات این دیدار اشاره‌ای نشده بود.
هنوز جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر نشده است.

 

بولتون امروز پس از ورود به مسکو ابتدا با «یوری آوریانوف» معاون شورای امنیت ملی روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس به وزارت خارجه روسیه رفت تا در ساختمان این وزارتخانه با سرگئی لاوروف نیز دیدار داشته باشد.

بنا به اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه قرار است بولتون با تعدادی از مقامات عالیرتبه روسیه از جمله رئیس شورای امنیت ملی روسیه نیز دیدار و گفت‌وگو کند.

کاخ کرملین قبلا اعلام کرده بود که موضوعات مورد گفت‌وگو در سفر بولتون به روسیه، روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن، مسئله خلع‌سلاح و نیز مسائل منطقه‌ای و ثبات بین‌المللی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس