وداع لوپتگی با بازیکنان اسپانیا

نویسنده قدیمی روزنامه آس اسپانیا با انتشار یادداشتی از مردم و مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست هرگز خیانت رئال مادرید و شخص لوپتگی را فراموش نکنند.

سرویس ورزش مشرق - شوک بسیار سنگینی بود، کم چیزی نیست، تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو روز مانده به جام جهانی و بازی رسمی برابر تیم بزرگی همچون پرتغال ناگهان متوجه می شود که سرمربی خود را از دست داده است، تیمی که البته مدتها است به نمادی برای وحدت ملی کشورش تبدیل شده اما همیشه این پتانسیل را داشته و دارد که به سرعت تبدیل به یک مجموعه چند تکه و سرشار از تفرقه و دشمنی تبدیل شود. در چنین شرایطی خیانت احتمالی باشگاه رئال مادرید که البته باید پیگیری و ثابت شود همچنین خیانت آشکار لوپتگی به تیم ملی باید بررسی و پیگیری شود.

سانتیاگو سگورولا نویسنده شهیر آس اسپانیا در حالی که خوب می داند نیابد به فضای نسبتاً مطلوب جام جهانی خدشه وارد کند با انتشار یادداشتی از وزیر ورزش، مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا و مقامات تیم ملی می خواهد هرگز این خیانت تاریخی را فراموش نکرده و پس از جام جهانی بلافاصله برای پیگیری این موضوع و محاکمه خاطیان اقدام کنند.

او می نویسد: اسپانیا هنوز هم از شوک سنگین خارج نشده و پرتغال و ایران و مراکش واقعا شانس آوردند که اسپانیای آماده با چنین شوکی مواجه شد و نتوانست مثل همیشه باشد. تیم ملی هنوز هم مشکل دارد و باید قبول کرد که خیانت مادرید شوک سنگینی بر پیکره اسپانیا وارده کرده است. با پول و مالیات مردم تیم ملی به اینجا رسیده و این درست نیست که یک شهروند به نام فلورنتینو پرس به راحتی به مردم کشورش توهین کند، خیانت کند و سپس در ضیافت شام پذیرای لوپتگی باشد و با او فوتبال جام جهانی را تماشا کند و بلند بلند بخندد.

در ادامه این متن آمده است: همه ما می دانیم که فیفا فاسد است، فسادش روشن شده و دیگر شکی در این زمینه نداریم، چه کسی تضمین می کند که مادریدی ها با اقدامی هماهنگ برای نابودی فوتبال اسپانیا تلاش نکرده باشند؟ چرا پرس فقط دو هفته صبر نکرد و درست قبل از جام جهانی چنین خیانتی به فوتبال اسپانیا کرد؟ هزینه این خیانت تاریخی چقدر بوده و چقدر ارزش داشته که به جایش به مردم کشور توهین شود؟

وضعیت روحی و روانی بازیکنان چه می شود؟ در رختکن به راموس توهین شده، او را متهم به همدستی با رئال مادرید می کنند و این درست یا غلط یک فاجعه است، چه توهین به راموس چه صحت شایعه ای که حتی دوست نداریم به آن فکر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس