سیدهادی حسینی

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد توضیحاتی پیرامون جابه‌جایی مدیران کل ادارات ارشاد در استان‌ها ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سیدهادی حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با بیان اینکه فرهنگ، زیرساخت است، اظهارداشت: نباید یادمان برود که استمرار داشته‌های فرهنگی است که یک ملت را بزرگ و زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

جولان دختران در تالار وحدت برای تبلیغ لوازم آرایشی +فیلم

فیلم/ مانور برهنگی و خواب سنگین وزارت ارشاد!

وی با اشاره به بی‌توجهی‌هایی که به حوزه فرهنگ شده است، افزود: اگر اقتصاد ما امروز با مشکل مواجه است بخشی از آن مربوط به حوزه فرهنگ است. ما یاد نگرفتیم درست مصرف کنیم و درست بسازیم.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد درباره مدیرکل سابق استان گفت: اگر استان‌ها را با هم مقایسه کنیم، وی از مدیران خوب ما است که در حال حاضر هم رایزنی‌هایی با برخی استان‌ها داریم تا به‌عنوان مدیرکل به آنجا برود. اگر تأخیری هم تاکنون رخ داده بخاطر این است که خودش قبول نکرده و گفته شده آقای نورمفیدی خواسته است که وی در استان بماند.

وی درباره انتخاب مدیرکل جدید ارشاد استان بیان داشت: اعتقاد ما این است که از بدنه ارشاد استفاده کنیم. بررسی‌هایی هم انجام دادیم و دیدیم بین همکاران برخی‎ها شایستگی مدیرکلی دارند اما احساس کردیم شاید نتوانند در استان کار کنند. نگاه ما این بود که فرد شایسته‌ای که بتواند به حوزه فرهنگ خدمت کند، انتخاب شود که خانم کشمیری از بین ۱۰ گزینه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد بر لزوم حمایت و همکاری خانواده فرهنگ و هنر از مدیرکل جدید اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات روز اول همه هستند و کف می‌زنند و پس از آن میدان را خالی می‌کنند. اما توقع اینست که همه مانند فوتبال تا لحظه آخری که یک فرد مدیرکل است از وی حمایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس