روزنامه

به نظر می‌رسد قوه قضائیه در فضای بحرانی که توسط رسانه‌های ضدانقلاب در حال پمپاژ ناامیدی به کشور هستند، می‌بایست برای توبیخ و تأدیب رسانه‌هایی که سیاه‌نمایی می‌کنند، وارد گود شود.

سرویس سیاست مشرق - چند ماهی است که دولت حسن روحانی عملاً در عرصه اقتصادی هیچ حرفی برای گفتن ندارد و برنامه اقتصادی کشور بدون هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان اقتصادی، یله و رها شده است.

در این میان و در بحران ارزی و بانکی که به دلیل بی‌تدبیری و برجام زدگی دولت روحانی به وجود آمده است، رسانه‌های حامی دولت و رسانه‌های اصلاح‌طلب در عین حمایت متعصبانه از جسم در حال احتضار برجام، بیش از رقیب سیاسی و منتقدان دولتی، در عرصه اقتصادی سیاه نمایی می‌کنند به‌نوعی که انگارنه‌انگار دولت حسن روحانی توسط حمایت‌ها و تبلیغات چنین رسانه‌هایی روی کار آمده است و همین رسانه‌ها بودند که تمامی مسائل کشور را به برجام گره زدند و الان که سیاست‌ها و راهبردهای غلط توجه یک‌طرفه به آمریکا مشخص‌شده است، دست به سیاه نمایی علیه کلیت نظام زده‌اند؛ به‌عنوان‌مثال روزنامه جهان صنعت که یکی از حامیان اصلاح‌طلب دولت روحانی محسوب می‌شود، روز گذشته با چنین تیتری روی دکه‌ها رفته است.

"اقتصاد ایران در حال انفجار"

حال سؤال این است که مردم و افکار عمومی که این روزنامه اقتصادی و حامی دولت را مطالعه می‌کنند و یا به‌صورت گذری چنین تیتری را می‌بینند، آیا حق ندارند از آینده کشور ناامید شوند؟

چه کسی در دولت مسئول سازمان‌دهی به رسانه‌های حامی دولتی است؟ شورای عالی امنیت ملی چه وظیفه‌ای برای سازمان‌دهی رسانه‌های زنجیره‌ای و حامی دولت دارد؟ آیا شورای عالی امنیت ملی فقط موظف به بستن دهان منتقدان است؟

به نظر می‌رسد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه در فضای بحرانی که توسط رسانه‌های ضدانقلاب در حال پمپاژ ناامیدی به کشور هستند، می‌بایست برای توبیخ چنین رسانه‌هایی وارد گود شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    25 49
    بیچاره روزنامه درست گفته دیگه میبایست مینوشت اقتصاد ایران شکوفاترین اقتصاد جهان ؟
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      41 3
      نه عزیزم. باید می نوشت یا FATF را قبول می کنید یا ایران را آتش می زنیم.
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      9 1
      نه جیره خور گرامی اگر شرف داشت باید می نوشت چرا خرجام که همه زندگی ملت را به آن گره زدند باعث تشدید تحریمها شد و هیچ گشایشی در اقتصاد ایجاد نکرد و چرا دولت بجای کار کردن و حل مشکلات ملت دنبال توچال گردی است
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      28 4
      نه باید می نوشت دولت لیبرال های کهنسال قاتل اقتصاد ایران
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      13 7
      مشرق منتشر کردن نظرات این منافقین کمتر از سیاه نمایی این روزنامه ها نیست .
  • GB ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    5 2
    خراب کاری کردن بدهکار هستن نه اب شیرن کن ساختن نه مسکن نه جاده هیچ هیچ
  • مرد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    1 0
    4 درصدی یعنی همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس