کد خبر 868399
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
رونالدو

تیم ملی پرتغال در شرایطی به مصاف ایران خواهد رفت که دژ مستحکم دفاعی تیم کی روش عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش مشرق، بی شک تیم ملی پرتغال نگاه ویژه ای به دیدار چهارشنبه شب ایران برابر اسپانیا در کازان داشت؛ جاییکه لاروخا تلاش می کرد بر دیواری که کارلوس کی روش برابر علیرضا بیرانوند قرار داده بود غلبه کند اما تیم ملی ایران 2 خط با 4 بازیکن در برابر دروازه خود گذاشت.

در روز آخر مرحله گروهی جام جهانی هدف پرتغال نه تنها باید معطوف به غلبه بر تیم ملی ایران و کسب نتیجه ای بهتر نسبت به اسپانیا برابر مراکش باشد، بلکه آنها باید مراقب کارت های زرد احتمالی نیز باشند زیرا در حال حاضر تیم ملی اسپانیا به دلیل اینکه کارت های کمتری نسبت به تیم فرناندو سانتوس گرفته تا اینجای کار در صدر جدول قرار دارد.

زمانیکه داور سوت آغاز دیدار ایران و پرتغال را بزند، رونالدو و یارانش با توجه به برگزار شدن بازی های گروه یک، از رقیب خود در دور بعد در صورت صعود چه به عنوان صدرنشین و چه به عنوان تیم دوم خبر دارند و به نوعی می توانند بین جدال با اروگوئه و روسیه میزبان انتخاب کنند.

تردیدی نیست که پرتغال بخت اول پیروزی در دیدار امشب است اما ایران نیز هنوز این شانس را دارد تا برای اولین بار در تاریخ از گروه خود صعود کند و بعد از 4 دوره حضور در جام های جهانی امیدوار چرخش توپ به شکلی رقم بخورد که رویای آنها محقق شود.

خط دفاعی پرتغال باید مقابل لیونل مسی ایران یعنی سردار آزمون باشد. مهاجم نوک تیم ملی ایران در سالهای اخیر بارها به لیونل مسی مقایسه شده اسن. سردار آزمون 4 سال است برای تیم ملی ایران بازی می کند و در 33 مسابقه موفق به زدن 23 گل شده اما این مهاجم گلزن در مرحله مقدماتی بسیار آماده بود و در 14 بازی 11 بار برای ایران گلزنی کرد.

در این دوره تمام گل های پرتغال توسط رونالدو و تک گل ایران توسط مدافع مراکش به ثمر رسیده و طرفین امیدوارند امشب دیگر گزینه ها نیز قادر به درخشش باشند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس