آرژانتین

در حالی که تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه حذفی زودهنگام از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد، خاویر ماسکرانو شایعات موجود حول تیم ملی کشورش را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، پس از عملکرد فاجعه بار تیم ملی آرژانتین در دو بازی نخست خود در مرحله گروهی جام جهانی مقابل ایسلند و کروواسی، شایعات زیادی مبنی بر بروز مشکل و اختلافات شدید در رختکن این تیم در رسانه ها منتشر شد. شایعاتی که حتی به حذف خورخه سمپائولی، سرمربی آلبی سلسته از طرف بازیکنان اشاره داشت.

خاویر ماسکرانو، هافبک تیم ملی آرژانیتن در واکنش به این شایعات گفت:

رابطه ما با سرمربی تیم کاملا عادی است. مشخصا اگر درباره چیزی احساس ناراحتی داشته باشیم چون مستقیم صبحت نکردن به معنی مزور بودن ماست. در جلسه ای مثل همین جلسه ما درباره فوتبال صحبت کردیم و درباره اینکه چطور از پس مشکلی که گرفتار آن شدیم برآییم.

و البته درباره اینکه چه احساسی درون زمین داریم، چون ما بازیکنان هستیم که هر لحظه و در هر موقعیتی انتخاب می کنیم که چه کنیم. می دانیم اگر کارمان را درست انجام دهیم همه از منافع آن سود خواهیم برد و اگر خوب کار نکنیم همه از مشکلات بعدی آن رنج خواهیم برد.

می دانیم که در موقعیت حساسی قرار داریم. باید متحد باشیم و هر کاری می توانیم برای اینکه تیم در بهترین حالت ممکن وارد زمین شود انجام دهیم.

تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز سه شنبه به مصاف نیجریه خواهد رفت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس