کد خبر 867864
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
محمد ایمانی

همین آقای مطهری با حمایت شخص احمدی نژاد در لیست انتخاباتی قرار گرفت و به مجلس رفت.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: انتظار بی جایی است که توقع داشته باشیم علی مطهری بتواند از فلان یا بهمان وزیر و دولتمرد ارشد درباره قیمت رها شده مسکن یا سکه و ارز و خودرو و اقلام خوراکی سوال کند. امثال او وامدار دولت هستند؛ درست مانند آستینی که از خود حرکتی ندارد و باید دستی آن را بجنباند. یا ماشین کوکی که به هر جهت تنظیم و کوکش کنند، حرکت کند.

همین آقای مطهری با حمایت شخص احمدی نژاد در لیست انتخاباتی قرار گرفت و به مجلس رفت. او البته اواخر دولت احمدی نژاد ریل عوض کرد و در ماجرای استیضاح وزیر رفاه و کار (به خاطر سعید مرتضوی و سازمان تامین اجتماعی) سردمدار ماجرا بود.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

نقشه دفاع در ستاد فرماندهی اقتصاد

ویلای ولنجک را تخلیه کنید؛ لطفا!

سندرُم گاو زدگی و گاو گرفتگی

مطهری این روزها که سوء مدیریت دولت به یک بلبشوی تمام عیار اقتصادی تبدیل شده، ترجیح می دهد نامه سرگشاده را خطاب به رئیس صدا و سیما و اینکه چرا تشخیص داده اند کارچاق کنی مجری برنامه نود و چند همراه کاسبکار وی را در دعوت از کارلوس پویول (بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا) متوقف کنند، بنویسد!

وکیل الدوله شدن که شاخ و دم ندارد. کافی است چشمت را بر اجحاف های اقتصادی بزرگ کمی ببندی و مردم را سرگرم حواشی کنی. بالاخره امثال بویول و فردوسی پور یک جور کاسبی می کنند -که وهن صدا و سیما و مدیریت آن است- و امثال علی مطهری به یک نحو دیگر. آنها نه مشکل اشتغال و مسکن دارند و نه مشکل تورم. چند صباح دیگر که عمر دولت سر آمد، می شود منتقد او هم شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • موسوی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    16 0
    عالی بود تحلیل شما
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    مشرق ایشون در شبکه های اجتماعی بومی حضور فعال دارند لطفاً لگوی جاسوس افزار تلگرام را تغییر دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس