پوتین و اردوغان

رئیس جمهور ترکیه معتقد است وی به همراه رئیس جمهور روسیه با تجربه‌ترین سیاستمداران در مجمع عمومی سازمان ملل هستند که حدود ۱۶ سال هدایت امور کشورهای خود را برعهده دارند.

به گزارش مشرق، "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه، خودش و ‌"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه را با تجربه ترین سیاستمداران در مجمع عمومی سازمان ملل نامیده و یادآور شد: «وجه اشتراکات زیادی بین ما وجود دارد.»

بیشتر بخوانید:

۲ گزینه آمریکا برای اردوغان چیست؟

اردوغان در مصاحبه با شبکه رادیوتلویزیون «آرتی‌آر» در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه که روز یکشنبه برگزار می‌شود، گفت: «درباره تجربه سیاسی باید بگویم که دو سیاستمدار در مجمع عمومی سازمان ملل از همه با تجربه‌تر هستند. من کسی را که نمی شناسم که به اندازه من و ولادیمیر پوتین دارای تجربه سیاسی باشد، برای اینکه اگر دوران ریاست جمهوری و حضور در سمت نخست وزیری در نظر بگیریم، ما دو نفر در مجموع 15 الی 16 سال است که رهبر و هدایت امور کشورهای خود را بر عهده داریم. و در نتیجه این سالهای طولانی، تجربه بسیار خوب و قابل ارائه‌ای به دست آورده ایم.»

اردوغان افزود، وی با پوتین، دقیقا مانند ترکیه و روسیه دارای روابط بسیار خوبی هستند، و این مسئله چه در جریان عملیات نظامی در خاک سوریه و چه در جریان مذاکرات مربوط به حل و فصل بحران سوریه در آستانه و بندر سوچی مشخص است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    22 7
    پوتین شاید ولی تو ... با کودتا! فتح الله گولن! بگیر و بند و حبس و اعدام ! خود بحران سازی که خود بحران تولید می کند و هم خودش آن را حل و آدم متوهمی که در سر خیال خام و محال راه اندازی امپراطوری عثمانی و پادشاهی خود را دارد (ولو با داعش) و کسی که دوست دارد نقش مثلا رهبر مسلمانان جهان را بازی کند (ولو به قیمت باج دهی به آمریکا و نزدیکی پنهانی با اسرائیل غاصب و نماش ظاهری حمایت از فلسطین) ولی زهی خیال باطل و...
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    13 5
    پانترکیسم وحشی خاطره خوبی را نزد همسایگانتان بر نمی انگیزد..
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    7 6
    خریدوفروش با پ ک ک ممنوع
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      18 6
      فقط همینو حفظ کردی مغول زاده مغول پرست...
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      11 3
      خب اسم دیکتاتورهایی که دایم العمر میخوان حکومت کنند را هم فهمیدیم... باتجربه...خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس