هوانیروز

فرمانده هوانیروز سپاه با فرمانده هوانیروز ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق،  به دعوت رسمی امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیئت رئیسه، فرماند‏هان گروه‏‌های بالگردی فتح و سیدالشهداء و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش حضور یافته و به تبادل نظر و همفکری برای هم افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها و آمادگی بیشتر با مسئولین آن فرماندهی پرداختند. 

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص هم افزایی هرچه بیشتر نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص ارتش و سپاه با یک اتحاد مثال زدنی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش برآب خواهند کرد.  

وی ادامه داد: امید است در سایه لطف و توجهات مقام معظم رهبری هوانیروز ارتش و سپاه با قدرت بتوانند در کنار یکدیگر و با محبت و همدلی مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و به خصوص استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای اش بکوبند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    19 3
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم شهید صیاد شیرازی:ارتشی وسپاهی یک لشگر الهی درود خدا برتمامی رزمندگان وایثار گران ارتشی وسپاهی که با وحدتشان زمینه شکست دشمنان داخلی واستکبار جهانی را فراهم ساخته اند احسنت به این حرکت وحدت افرین برای سلامتی فرمانده کل قوا وتمامی رزمندگان اسلام 14 صلوات هدیه مینمائیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس