کد خبر 867404
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
متهم

قضات دادگاه کیفری دو مرد شیطان صفت را به اتهام تعرض به یک دختر دانشجو به اعدام محکوم کردند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از سال 93 به‌دنبال فرار دختر دانشجو از دخمه مردان هوسران و شیطان صفت کلید خورد.

دختر 19ساله که پرنیان نام داشت درحالی که بشدت ترسیده بود و رنگ بر چهره نداشت خودش را به‌ کلانتری ورامین رساند و گفت: دو مرد به بهانه مسافرکشی وی را ربوده و در خلوتگاه شیطانی شان مورد تعرض قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

قصاص، مجازات عروس خیانت‌کار

پرنیان درادامه گفت: آنها وقتی فرد دیگری را به خانه شان دعوت کردند وقتی آن مرد التماس‌های مرا شنید دلش سوخت و زمینه فرارم را فراهم کرد.

به دنبال طرح شکایت دختر دانشجو خیلی زود نخستین متهم این پرونده که همان مرد ناجی بود دستگیر شد. فرهاد 32ساله ماجرا را برای بازپرس تعریف کرد و دوستان شیطان صفت خود به‌نام‌های اصغر 32ساله وشاهین 28ساله را معرفی کرد که بلافاصله هر دو دستگیر شدند. به‌دنبال شهادت فرهاد دو متهم دیگر ناگزیر به جرمشان اعتراف کرده و هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و قاضی ساجدی - مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه دختر جوان در جایگاه ایستاد وگفت: روز حادثه وقتی سوار خودرو شدم یک سرنشین دیگر داخل خودرو بود کمی بعد از حرکت، فرد دیگری نیز سوار شد و وقتی من خواستم از خودرو پیاده شوم آن دو مرد کثیف مرا با تهدید چاقو به خلوتگاه خود بردند.

از آن روز تاکنون تمام لحظاتم با کابوس عجین شده و زندگی روزانه‌ام را مختل کرده است دیگر نمی‌توانم درس بخوانم و اعتماد به نفسم را از دست داده‌ام، ترس تمام وجودم را گرفته کسی نمی‌تواند به من کمک کند، این متهمان کاری کردند که دیگر نمی‌توانم سلامتی‌ام را به‌دست بیاورم. پدر و مادرم به‌دنبال این ماجرا صدمات روحی سنگینی را تحمل می‌کنند شاید به روی من نیاورند اما من همه چیز را می‌فهمم این متهمان زندگی من را نابود کردند، از شما قضات خواستار اشد مجازات برای این دو شیطان صفت هستم اما از دوستشان که مرا از دست این دو مرد کثیف نجات داد هیچ شکایتی ندارم.....

سپس دو متهم اصلی پشت میز محاکمه ایستادند؛ ابتدا شاهین 28ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود لب به سخن گشود و با توجه به مدارک پزشکی قانونی و شهادت فرهاد به راز سیاهش اعتراف کرد آنگاه اصغر که خودش هم متأهل و دارای یک فرزند بود به اتهامش اعتراف کرد. او صاحب یک دکان میوه فروشی بود و خواستار عفو و بخشش شد.

قضات پس‌ از بررسی اظهارات متهمان و همچنین محتوای پرونده و مدارک پزشکی قانونی، دو متهم پرونده را به اتهام تجاوز به عنف به اشد مجازات واعدام محکوم کرد. قاضی بابایی از شهروندان بخصوص خانم‌ها خواست هنگام استفاده از خودروهای شخصی احتیاط کرده وسعی کنند از وسایل نقلیه عمومی برای عبور و مرور استفاده کنند. وی همچنین به افراد هوسران وهنجارشکن هشدار داد که به هیچ عنوان نمی‌توانند از چنگال قانون فرار کنند وبه طور قطع با اشد مجازات که در قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است روبه‌رو می‌شوند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    30 53
    بالاغیرتا خود این دختر با چه وضعی به خیابان می آید که انتظار دارد کسی تحریک نشود؟ مگر خودش را برای همینها بزک نمی کند؟ پس از چه شکایت دارد؟
    • حامد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      31 20
      واقعا بیشرم هستی. خیلی پستی. کسی که خودش زن و بچه داره برا ۲ دقیقه خوشی ببین به کجاها مدرسه.. مشکل از آون دختر نبوده. مشکل از چشمی کثیف هست. به برگی خودت فکر کن
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      18 15
      به حامد- بیشرم کسی است که به خودش اجازه می دهد با هر سر و رویختی وارد جامعه شود و انتظار دارد مردم کور شوند و نبینند و تحریک نشوند. نکند خیال کرده ای تحریک شدن مجردان و متاهلان با هم فرق دارد؟ از آن زن بیشرم هم بی شرمتر کسی است که از او حمایت می کند.
    • رضابانکی US ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      5 3
      شرم کن خجالت بکش این ذلیل وحشیگری وتجاوز به نوامیس ...
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      11 5
      به رضا بانکی- چه جالب شده که دختران هیچ شرم و حیایی ندارند اما انتظار دارند پسران با شرم و حیا باقی بمانند!
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      6 2
      821تحریک شدی ؟؟
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      4 4
      به IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲. آره عزیزم. چون چشم ما مثل چشم شما عادت به دیدن این صحنه ها ندارد. برای شما خیلی بدترش هم عادی است.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      7 4
      هر چی هم اعدام میکنید آمار تجاوز بیشتر رشد میکنه تا جلو هوس رانی و عورت نمایی زنها را (هم) نگیرید این آمار بیشتر هم خواهد شد .
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      13 5
      821مطمئنن خودت زود تحریک میشی فقط اینم بدون اونهایی که باعث تحریک امثال تو میشن سوار بنز و پورشه و شاسی بلندن نه منتظر تاکسی ...
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      5 4
      به IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ نه عزیزم. فقط قیمتهایشان فرق دارد. آنکه لب خیابان فرشته دنبال پورشه است با آنکه منتظر ظاهرا تا کسی است همکار هستند.
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      3 2
      ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲خوب تاییدت میکنن من دوتا بنویسم برای سومی تایید نمیشم !!!
    • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      14 3
      مگر شماها دختر را دیده اید شاید از شماها پوشیده تر بوده
    • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      3 0
      خخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    26 9
    متاسفانه خود خانمها مقصر هستند و امنیتشان را خراب میکنند و قتی یک خانم با ساپورت و مانتوی جلو باز و هزار رقم آرایش بخیابان می آید و علاوه بر جوانان مردان متاهل را هم تحریک می کنند باید خود را برای تعرض آماده کنند
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    21 6
    این قضیه باید دو طرفه باشه، هم دخترا باید حجابشون رو رعایت کنن، هم پسرا باید مواظب چشماشون باشن. نمیشه دخترا ححابشون رو رعایت نکنن، بعد بگیم فقط پسرا رعایت کنن، امکانش وجود نداره
  • پسرخاله IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    17 2
    با احترام به همه، سوال من اینه که اون دوستانی که اون خانم رو مقصر دونستن آیا تا حالا خودش رو دیدن؟ آیا مطمئن هستن که پوشش محرکی داشته؟ و آیا داشتن پوشش محرک، به دیگران مجوز سوء نیت رو می ده؟ لازم به توضیحه که منم مثل خیلی از شما حضرات، از وضعیت اجتماعی جامعه‌مون راضی نیستم ولی باید انصاف هم داشت. همه چی تقصیر حجاب خانوماست؟
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      3 1
      به نظر تو کدام راحت تر است؟ پوشیدن یک روسری و لباس گشاد و راخت برای زنها و یا دایم چشم بستن برای مردها. هر چه انصافته.
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      1 0
      بقیه رو که دیدن؟ تر و خشک سوختن یعنی همین
  • اکبری US ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    5 5
    هم خانمهایی که خودشون رو بزک کیکنند مقصرند هم مردان متاهل هوسباز که هوسهای شومی دارند ولی اونایی که مجردند چه غلطی کنند ؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      3 1
      متاهل ها وحشتناکن
  • US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    7 1
    چه عجب، بالاخره در این تقابل برجامی، بنا به مصالح سیاسی غیرتی بجوش آمد تا حدود خدا رو اجرا و حدود کدخدا رو رها کنه!
  • US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    5 1
    چه عجب، بالاخره در این تقابل برجامی، بنا به مصالح سیاسی غیرتی بجوش آمد تا حدود خدا رو اجرا و حدود کدخدا رو رها کنه!
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    6 1
    درمسیر خانه من یکدونه تاکسی نیست یک اتوبوس عمومی اونم دو ساعت یکبار رد میشه ...بنده باید یک ربع پیاده روی کنم تا به محل تاکسی هابرسم هوا فوق العاده گرم و شرجی در حد ۷۰درجه ...بیکارم پول ندارم آژانس سوارشم ...زنان برهنه و آرایشی که باعث تحریک میشن زن کارمندان جمهوری اسلامی هستن که سواری شاسی بلندن...
  • ساسان IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    3 1
    گذشته از این جریان تجاوز و.. خدا لعنت کنه اون فرد نادان یا هر چیز دیگه که براش اصلا مهم نیست دیگران با این سر و وضعش ممکنه به گناه بیفته. اینجور تیپ و قیافه ها مطمئنا در محضر خدا عقوبت سختی خواهد داشت. خیلی ها بمانند مسخ شده ها چنان گرفتار دنیا شده اند که تاثیر اینگونه کارها را درک نمیکنن.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    27 4
    بعضی از مادران به جای بچه غول بیابان بدنیا اورده اند کاش در همان لحظه زایمان هردو به درک واصل می شدید ننگ بر هر مردی که شرف ندارد
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    21 4
    به نظر من کسانی که جنایتکار را بیگناه می دانند یا سروضع دختر اباعث ان می دانند ااحتمالا از فامیلهای ان مردان هستند که می خواهند مسئله را لوث کنند
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اول باید حجاب خانم ها درست وپوشیده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس