پزشکیان

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود آب چالش اصلی مردم ۷۰ شهر در ایران است گفت: تدوین نقشه‌ای جامع و راهبردی برای تأمین آب کشور لازم و ضروری است.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در همایش روایت خدمت با محوریت ارائه گزارش عملکرد نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر اظهار داشت: کمبود آب علاوه بر مردم استان سمنان 70 شهر دیگر در کشور را درگیر کرده است و مقابله با این چالش جدی از دغدغه اصلی مسئولان کشور است.

وی تدوین نقشه‌ای جامع و راهبردی برای تأمین آب موردنیاز مردم در کشور را ضروری دانست و گفت: همکاری و مشارکت آحاد مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه نخبگان و کارشناسان برای اجرا و طراحی و این نقشه در دستور کار قرار دارد.


نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم خدمت به مردم تصریح کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس باید بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری عملکردی انقلابی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اصلاح ساختار دولت در دستورکار مجلس

آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی


وی رسیدگی به محرومان و اقشار ضعیف جامعه را رسالت مهم نمایندگان مجلس برشمرد و افزود: امروز آمریکا با تحریم‌های ظالمانه و راه‌اندازی جنگ اقتصادی درصدد ایجاد فشار اقتصادی در بین مردم و از بین بردن اتحاد ملی است.


پزشکیان با تأکید بر اینکه ایجاد ناامیدی نسبت به انقلاب در مردم از دیگر رویکردهای دشمن است اعلام کرد: اتحاد قوای سه‌گانه لازمه عبور و پیروزی در این جنگ اقتصادی است و باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم.


وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری برای تشکیل ستاد ویژه اقتصادی در کشور برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن تأکید ویژه‌ای داشتند.


این عضو خانه ملت با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم برای مقابله با این جنگ اقتصادی نقش مؤثری ایفا می‌کند بیان کرد: در این شرایط هر سه قوای نظام باید در مقابل اقدامات دشمنان برخورد جدی داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس