کد خبر 867243
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
مهدی مهدوی کیا

بازیکن پیشین فوتبال ایران که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به روسیه سفر کرده بود درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: تا اینجای کار خیلی خوب بودیم و مثل تمام مردم ایران به صعود امیدوارم.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی کیا در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت: تا اینجای کار با بردی که مقابل مراکش کسب کردیم سه امتیاز گرفتیم و تا روز آخر امیدوار به صعود هستیم. مهمترین بازی تیم هم مقابل مراکش بود که خوشبختانه دست پر از زمین خارج شدیم.

وی درباره عملکرد ملی‌پوشان ایران در بازی با اسپانیا اظهار داشت: شاید از دیدگاه کسانی که فوتبال بین المللی را دنبال می کنند دفاع مطلق داشتیم. نمی توانیم هم بگوییم نداشتیم. چون در نیمه اول با ۸ الی ۹ نفر فقط دفاع می کردیم. اما بعد از گلی که خوردیم جلو کشیدیم و بازی خوبی را انجام دادیم. در واقع نشان دادیم که در بخش حمله هم پتانسیل لازم را داریم و می توانیم حملات خطرناکی داشته باشیم.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار با پرتغال افزود: انشاءالله بازی را می بریم. کار سختی است اما باید امیدوار به برد بود تا عملکردی که تیم داشته است منجر به صعود تیم ملی شود.

مهدوی کیا در خصوص انتقادات بین المللی که از سبک دفاعی بازی تیم ملی می شود گفت: خیلی ها می گویند دفاعی بازی می کنیم اما در نیمه دوم بازی با اسپانیا نشان دادیم پتانسیل بازی هجومی را داریم.

هافبک اسبق تیم ملی که توانسته بود در بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه گلزنی کند در خصوص انتقاداتی که از عملکرد سردار آزمون می شود، تصریح کرد: همه جای دنیا این انتقادات وجود دارد.باید دید کی روش از او چه چیزی خواسته است. برخی بازیکنان از دید کارشناسان عملکرد خوبی ندارند اما همان بازیکن در زمین مسابقه، همان کاری را می کند که مربی از او خواسته است.به نظرم تمام بازیکنان با توان بالایی بازی کردند. بضاعت فوتبال ما در همین حد است.

مهدوی کیا درباره عملکرد کی روش خاطرنشان کرد: او به خواسته های خودش رسیده است. در دفاع فوق العاده‌ایم اما در نیمه دوم بازی با اسپانیا نشان دادیم پتانسیل بالایی داریم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت های جام جهانی افزود: امیدوارم که صعود کنیم. به این موضوع امیدوارم و مثل تمام مردم ایران آرزو می کنم این اتفاق بزرگ بیافتد.

مهدوی کیا در پایان درباره تقابل کریستیانو رونالدو با مدافعان تیم ملی اذعان داشت: بزرگترین نقطه قوت پرتغال همین بازیکن است که تا اینجای کار هم یک تنه برای پرتغال گلزنی کرده است. اما فوتبال است و باید بازی تیمی انجام داد. مثلا شما می‌بینید مسی نمی تواند یک تنه کاری کند. باید رونالدو را مهار کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس