ننوبخت نمایه

سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش و واریز حقوق، بجز تأمین بودجه، نیازمندِ صدورِ احکام حقوقی جدید از جانب دستگاه‌هاست.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در پاسخ به این پرسش که دستگاه‌های دولتی برای صدور احکام افزایش حقوق تا چه زمانی مهلت دارند؟ همانگونه که در نشست خبری گفتم بر اساس توافق سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، اعتبارات موردنیاز برای پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با احتساب افزایش مصوب سال ۹۷، تأمین و تخصیص یافته است.ا ما واریز حقوق بجز تأمین بودجه نیازمند صدور احکام حقوقی جدید از جانب دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

واکنش توئیتری نوبخت به عدم افزایش حقوق برخی کارمندان

وی افزود: علاوه ‌بر آن، افزایش متوسط ۱۰ حقوق هم باید از ابتدای امسال بر اساس قانون بودجه به حساب واریز می‌شد، اما از آنجایی که مجلس شورای اسلامی، استفساریه‌ای مبنی بر اینکه این ۱۰ درصد متوسط از صفر تا ۲۰ درصد افزایش یابد و این موضوع انجام شد.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه‌ها باید متناسب با حقوق کارمندان دولت، این احکام را صادر کنند، اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور علاوه بر حقوق، این رقم افزایش متوسط ۱۰ درصد را هم تخصیص داده و خزانه پرداخت کرد و اکنون در حساب همه دستگاه‌ها  این رقم متوسط ۱۰ درصد موجود است، اما اینکه با چه کیفیتی توزیع شود برای هر یک از کارکنان دولت باید حکم صادر شود.

معاون‌رئیس‌جمهور اضافه کرد: علاقمند بودیم دستگاه‌ها پیش از عید فطر حقوق را واریز می‌کردند، اما با توجه به پیچیدگی احکام که در سه ردیف توزیع می‌شود امیدواریم در نخستین فرصت این احکام را صادر کنند .

وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها هر چه سریعتر این کار را انجام دهند .لزومی ندارد تا پایان ماه صبرکنند و با حقوق تیرماه پرداخت کنند، میتوانند هرروزی که حکم صادر شد از اعتباری که برای این کار منظور شده نسبت به پرداخت اقدام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    2 0
    چرا یکسان سازی حقوق کارمندان انجام نشد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    1 0
    ب بازنشستگان برسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس